طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طاها کوچولو

شب یلدا مبارک.

1392/9/28 22:40
588 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلداست،شبی که در آن انار محبت دانه می شودوسرخی عشق وعاطفه نثار کاسه های لبریز از شوق ما می شود.............      شبی که داغی نگاه های زیبای بزرگترها در چشمان کودکان اوج می گیردوبالا می رود..          عمرتون صد شب یلدا        ..........      دلتون قدر یه دنیا                  توی این شب های سرما   ..........      یادتون همیشه باما                دل خوش باشه نصیبت      ..........      غم بمونه واسه فردا                                   شب یلدا مبارک                                                                   سلام سلام پسری مامانی خوشمزهعزیزم ،عشقم ،نفس مامانی امیدوارم که حالت خوب خوب باشه.عزیزم این چند روزی که برات نمی نویسم   نذار رو حساب تنبلی مامانی نه عزیزم کلی سرمون شلوغ بود اول اینکه بابایی و مامانی بابا مسعود سفر کربلا رفته بودنند ووقتی برگشتند کلی برات سوغاتی های خوشگل وخوشمزه آورده بودنند که سرمون مشغول بود.چند روزی هم هست که خونمونو برای تشریف آوری گل پسرمون تمیزوخوشگل می کنیم وهمچنین اتاق شما رو وروجکزبانوای عزیزم اتاقت خیلی زیبا شده ،فعلا چندتا کاراش مونده که باید انجام بدیم که وقتی تموم شد میام وعکسای قشنگشو میذارم.ودیگه اینکه سونوی 32 هفته ای هم رفتم وخدارو شکر هیچ مشکلی نبود فندق مامانی حسابی تپل شده بودی عزیزم.وای عزیزم خیلی خیلی عاشقت شدیمقلب قلبقلبنمیدونیم وقتی بیای تو بغلمون میخوایم چیکار کنیم.عزیزم بعضی وقتا خیلی مامانی رو لگد بارون میکنی ،انقدر به یه طرف بدنم ضربه زدی که اون قسمت بدنم خیلی در میکنه ،دیگه اینکه شبا خوابیدن برام خیلی خیلی سخت شده تا خود صبح چند دفعه از خواب بیدار میشم ،بدنم خیلی درد میکنه خلاصه اینکه خیلی سخت شده ولی همه ی این سختیارو تحمل میکنم چون من یک مادرم و بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم پسر گلم امیدوارم سالم وسلامت بیای وعاشق ترمون کنی گلمقلبقلببه امید اون روزهای زیبا چشمامو میبندمو ،دستهامو میبرم آسمون وفقط فقط خدارو شکر میکنم وآرزو میکنم فرشته ی زیبای من زود زود بیاد بغل مامانی و بابایی.خیلی خیلی دوستت دارم وحسابی میبوسمت خوشمزه ی مامانماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حبه قند
29 آذر 92 14:22
سلام مامانی مبارک باشه سوغاتی ها یی که واسه نی نی آوردن . امیدوارم به سلامتی ازشون استفاده کنه.فکر کنم پسری کونگ فوکار هست که که با این ضربه شما دردت گرفته. انشاله همیشه سلامت باشین.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام مرسی عزیزمآره فکر کنم عزیزم.ممنونم گلم شما هم همینطور
مامان ستیا نفس
30 آذر 92 16:23
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم