طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طاها کوچولو

تولد مامانی

1392/8/25 22:33
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به نی نی کوچولوی مامانیخوشمزهخوشمزهپسر گلم امیدوارم حالت خوبه خوب باشه وحسابی تپل و مپل شده باشیزبانزباناین روزا خیلی تو شکم مامانی حسابی شیطونی میکنی وروجک کوچولوی من،اصلا شبا نمیتونم راحت بخوابم،خیلی خوابیدن برام سخت شده ولی با این همه سختی یه حس خیلی شیرینی تو دلم هست اونم اینه که همه ی این سختیارو تحمل می کنم که تو جوجوی مامانی صحیح وسالم به دنیا بیای و روی ماهتو ببینم آخه خیلی خیلی دوستت دارم عشق منقلبقلبقلبقلبپسرم میخوام از امروز برات بگم،امروز بهترین روز زندگی مامانی بود.روز تولدم بود عزیزمهوراهوراروزی که مامانی 20 سال پیش تو یه روز پاییزی خیلی قشنگ وقت اذان صبح به دنیا اومدنمیدونم من هر سال تولدم که میشه همون ساعتی که به دنیا اومده بودم ،دقیقا صبح همون لحظه بیدارم میشم و خیلیم برام عجیبهتعجبامروز صبح هم ساعت تقریبا 5 میشد که از خواب بیدار شدم و اومدم یه خورده آب بخورم که دیدم یه لگد خیلی محکم به پهلوم زدی تعجبالهی مامانی قربونت بره که امسال اولین نفری بودی که تولدمو بهم تبریک گفتی،ازت تشکر کردم ولی تو مگه دست بردار بودی پشت سر هم چند بار اون حرکت هاتو تکرار کردی منم چند بار ازت تشکر کردم.امسال تولد من یه رنگ و بوی دیگه ای داشت عزیزم،چون تورو تو وجودم داشتم وبهترین هدیه ی من تو بودی وآرزو کردم و از خدا خواستم عشق من سالم به دنیا بیاد و انشاالله سال بعد 3 تای با هم تولدمو جشن بگیریم نفسمومسعود جان هم مثل هر سال شرمندم کردو کادوشو نقدی تقدیمم کرد ازت ممنونم و بی نهایت دوست دارم قلبقلبقلبقلبقلبقلبو از داشتن همسری به خوبی و مهربانی تو به خودم افتخار میکنم واگر زمان به عقب بر میگشت و میخواستم ازدواج کنم دوست داشتم اون نفر فقط وفقط تو باشی عزیزم خلاصه این بود خاطره ی شیرین تولد امسال مامانی نی نی کوچولوی من1392/08/25 روز شنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

madarkhanomi
3 آذر 92 11:09
انشاله که زودتر دوران انتظار به پایان برسه و کوچولوت رو بغل کنی منم منتظر زمینی شدن دخملکم هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی
madarkhanomi
3 آذر 92 19:40
عزیزم مرسی که سر زدی با افتخار لینک شدی اگه دوس داشتی منو هم لینک کن
مامان ستیا نفس
4 آذر 92 16:06
سلام خوشگل عمه تولد مامانی نازت مبالکـــــــــــــ باشههههههههههههممنونم زهرا جونم ميبوسمت
ساره
4 آذر 92 23:32
سلام مامان نگین گل ! هر چند یه کوچولو دیر شده ولی تولدت مبارک عزیز...معلومه پسمله با معرفتی داری .ان شاءالله سالم و خوشمزه بیاد توی بغلت .پسمله منم قراره تا یه چند وقته دیگه بیاد بغلم .واسم دعا کن.با اجازه لینکتون کردم .خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک باشید .بوس بای
sahar
10 آذر 92 11:13
خیلی وبلاگت قشنگه....مرسی که به وبلاگه دخترم نظر دادی....انشالله بچه هامون به سلامت دنیا بیان....مرسی دوستم..بوس
mahsa
14 آذر 92 16:01
سلام. از فروشگاه عروسکهای بافتنی من دیدن کنید. مطمئنم خوشتون میاد. شاید برای سیسمونی لازمتون بشه. عروسکهای بافتنی با قابلیت شستشو. در رنگهای متنوع و به سلیقه شما.
سحر
15 آذر 92 9:13
خیلی مهربونی عزیزم...تولد قشنگ شما هم مبارک دوستم....
مهسا
15 آذر 92 12:32
سلام عزیزم من برای هرسه تاتون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنمممنونم دوست خوبم منم همینطور
هدی(مامان نی نی)
15 آذر 92 15:36
تولد مبارک باشه مامانی.ایشالا نی نی کوچولوت سالم بیاد تو بغلت.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنون که سر زدی عزیزموهمچنین نی نی کوچولوی شما
مامان محمدمعین
15 آذر 92 22:47
نگین گلم. بالاخره تونستم بیام وب پسر نازتو ببینم. با افتخار شما هم لینک شدید. پسر قشنگت قراره کی به سلامتی به دنیا بیاد؟ اسم قشنگش قراره چی باشه؟ آخه پسرم واسه دوستی می خواد اینا رو بدونه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارینبهمن ماه انشاالله،طاها عزیزم منم خوشحال میشم که دوست های خوبی برای هم باشیم
مامان محمدمعین
15 آذر 92 22:49
طاها اسم پسر گلته یا یه اسم مجازیه؟
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
اسمشه عزیزم
حبه قند
17 آذر 92 20:49
سلام مامانی وای تو هم تو دلی داری آخی نازی آقا پسرم که هست بسلامتی. خوشحال شدم از آشناییت حتما دوستان خوبی خوااهیم بود. در ضمن تولدت هم با تاخیر مبارک.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام بله منم یه نی نی کوچولو دارم مامانی.خوشحال شدم که بهمون سر زدینحتما همین طور خواهد بود عزیزم
مامان محمدمعین
20 آذر 92 19:27
واااای بهمن ماه؟!!!! پس دیگه خیلی نمونده. انشالا به سلامتی به دنیا بیاد و این انتظار شیرین به سر بیاد. پسر منم به امید خدا یکی دو هفته دیگه میاد. این روزای آخر خیلی سخت می گذره.همش منتظرم. واسم دعا کن.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله به سلامتی مواظب خودت و نی نی کوچولوی نازت باش
مامان مه رو(تولد یک زندگی)
21 آذر 92 20:11
سلام عسیسم اول از همه ممنون که اومدی به وب پسملم سر زدی دوم تولدت مبارک انشااله سعادتمند بشی و جوجه تون رو سالم وسلامت تو بغل بگیری انشااله موفق باشی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنونمخیلی خوشحالم کردی عزیزم امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم