طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طاها کوچولو

ستیا نانازی و بابا مسعود در شب یلدا

1392/10/3 21:14
235 بازدید
اشتراک گذاری

                    عزیزم اومدم برات از شب قشنگمون بگم .......       امشب خیلی بهمون خوش گذشت مامانی اگه تو پیشمون بودی دیگه قشنگ تر هم میشد.دست مامانی بابا مسعود درد نکنه کلی افتاده بودن تو زحمت،وای ستیا جون کلی شیطونی میکرد.خیلی بامزه شدهزبان زبانزبانزبانخلاصه کلی خوردیمو کلی هم بهمون خوش گذشت حالا انشاالله سال بعد شما هم میشی پیشمون خوشیمون چند برابر میشه عزیز دل مامانیقلبقلبقلب                                                                                                                                                                                                          طاها جونم دختر عمه ستیا جونی بغل بابا مسعود.ببین چقدر بامزه است عزیزمزبانزبانماچماچقلبقلب

                                                                                                                                                                 عزیزم خیلی خیلی دوستت دارمقلبقلبقلبماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبماچماچماچماچماچماچ                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانمی
1 دی 92 21:55
سلام عزیز دلم.ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی. خوش به حالت که آخرای بارداریته و به زودی میتونی گل پسرتو تو بغلت بگیری.من که دعا میکنم هرچه زودتر این نه ماه تموم شه و منم محمد سجادمو بببینم. منم لینکت کردم. خوشحالم که با یه مامانی جدید دوست شدم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم.نگران نباش تا چشم باز میکنی میبینی بارداریت تموم شد.منم دارم روز شماری میکنم.انشاالله بارداری هردوتامون به سلامتی تموم میشه وبه حق این شبای عزیز نی نی هامون میان تو بغلمونممنونم ازت ممنم خیلی خوشحال شدم
حبه قند
2 دی 92 18:54
عزیز دلم یلدا ت مبارک ایشاله همیشه لبتون خندون باشه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
یلدای شما هم مبارک باشه عزیزمخیلی خوشحالم کردی
مامان ستیانفس
3 دی 92 13:38
حبه قند
3 دی 92 20:15
عزیزم ممنونم که به دیدنم اومدی خداوند دخترتو حفظ کنه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم گلم ستیا دختر من نیست دختر خواهر شوهرمه.
عاطفه
4 دی 92 0:57
ممنون نگین جون از اینکه به ما سر زدی به امید خدا همه نی نی ها صحیح وسالم به دنیا بیانوامیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
زهرا مامان فنچی
12 دی 92 15:48
انشاا.. به زودی نی نی بیاد تو بغلت