طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

طاها کوچولو

8 ماهگی را چه گونه گذراندیم.....

1393/7/11 17:35
864 بازدید
اشتراک گذاری

                      سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

به دوستای گلم و نی نی های نازتونآرام

                    دلم براتون حسااااااااااااااااااااااااابی تنگیده بودمحبت

آخه من زود به زود نمیتونم بیام.چون انقدر ماشاالله طاها خان شیطونک شده که اصلا وقت نمیکنم پشت لپ تاب بشینم تا چه برسه براش بنویسم.به خاطر همین تصمیم گرقتم که همه ی عکس هاش و مهارتهاشو نگاه دارم و تو ماهگرداش براش بنویسم.فکر کنم اینجوری بهتره....

طاها خان تو این مدت ماشاالله بزرگ شده و به مهارتهاش اضافهآرام

(تو این مدت کلمه های ماما،باب،به به ،دیس،اوووی،هام اینها را به خوبی میتونه بگه..وقتی که اسمشو صدا میکنم.فوری برمیگرده نگاهم میکنه و از خودش صدا درمیاره..یا وقتی باباشو صدا میکنم مثلا وقتی که خونه نیست.طاها زود به طرف در نگاه میکنه و همه جای خونه را با چشماش نگاه میکنه....به شدت عاشق مردهاستکچلاصلا تا باباشو ببینه دیگه منو فراموش میکنه.با مردها میونه اش خیلی خوبه و خصوصا بابا مسعودشو خیلی دوست دارهمحبتهر دفعه که میخواد بره سر کار یا بیاد خونه انقدر پشتش گریه میکنه که دیگه به زور آرومش میکنم.تو راهپله صدای کلید باباشو میشنوه سریع به طرف در نگاه میکنه.الهی مامانی قربونت بره پسری نازنازی من.ما عاشقتیم جوجو کوچولوبغلمحبت

بله دیگه اینکه پسرم چهار دست و پا میم ونهتشویقآره تقریبا دوهفته پیش دیدم که طاها خان به صورت چهاردست و پا مونده ولی خیلی زود خسته شدو افتاد.الهی قربونت برم پسرم ولی خیلی هرروز تمرین کرد و روز به روز بیشتر میکنه به موندنشتشویقاین عکس 

      مال روزیه که طاها برای اولین بار چهاردست و پا موند

     

بله پسری گل مامان داشتم میگفتم....

از دست شما دیگه هیچی در این خانه در امان نمیباشد.طاها خان هر جا سرک میکشی با رورولکت.فقط به تنها چیزی که دست نمیزنی بوفه ی ظرف هاست...انگار میدونی که خطرناکه و نباید دست بزنی.انقدر خنده دار میشی وقتی میری و پیشش میمونی و بهش دست نمیزنی فقط نگاه میکنی و پیش خودت یه حرف هایی میزنی.وبعد رد میشی و میری سراغ بقیه ی چیزا.قربونت برم من وروجک دلم میخواد اون لحظه بگیرمت و حسااااااااااااااااابی بچلونمت ولی دلم نمیاد و فقط به بوس اکتفا میکنم...

این هم از عکس های آتیش سوزی های طاها خان در این مدت

 

      

           

                  

                  

                                              

                               

                             

                                           

                                                 

                                                        

                  

                                                      

                                                     

              

                

 

                                             

               

                                

                                           

                    

آره طاها خان اینها بودند نمونه شیطنت های شما در این روزها.دیگه نمیتونم یه لحظه ازت غافل بشم عزیزم.

طاها جان در این مدتی که گذشت تولد ستیا جون (دخترعمه)شما بود.که رفتیم و کلی شادی کردیم و خندیدیم.

                       

                                

                                              شما هم قربونت برم یه تیپی سر هم کرده بودی که نگووووووووووووووووووعینکرفته بودی دخترهای مردم و از راه به در کنی شیطونکزبانپاپیون را داشته باشین.....ببینین پسرم ماشاالله چقدر خوشتیپ شدهخجالتخیلی بهمون خوش گذشت.ستیاجون خیلی ناز شده بود با لباس عروسش.اومدنی هم مامان مهناز بهت 3 تا بادکنک داد و اومدیم شما هم فرداش با بادکنک ها حساااااااااااابی بازی کردی

                     

بله پسری مامان.دیگه چی یاد گرفتیمتفکرآهان دستسی یاد گرفته پسرم.الهی فدات شم من طاها جونم.بابا مسعود دست زدن را بهت یاد داد.تو هم همون لحظه یاد گرفتی و شروع کردی به دست دسی کردن.

یه روز با بابا مسعود داشتی یه جور بازی میکردی.که همش از ته دل میخندیدی.مامان فدات بشهمحبتعاشق این عکس هات هستم.آخه خیلی توشون با مزه افتادی جیگر خانبوس

                                 

                          

                     

                      

                                

طاها جان هنوز بغلی بودنت پابرجاست عزیزم.مخصوصا که اگه بابا مسعود بیاد خونه و شما را برنداره یا یخورده دیر برداره.اجازه نمیدی بیچاره لباس هاشو دربیاره.یه گریه ی وحشتناکی میکنی که دیگه نگو.یا مثلا خونه ی مامان جون میریم.حتما باید داییی جون بغلت کنه یا مامان جون و پدر جون.من هم که دیگه استاد این کار شدم این کمر من دیگه کمر نمیشه پسرم.....

خیلی بامزه شدی طاها.کل خانواده را میشناسی.با بابابزرگ انقدر خوشی که دیگه نگو هر وقت میبینیش بغل مامان مهناز نمیری ولی سریع میری بغل بابابزرگ.من میدونم پسرم برای چی.برا این میری تا عینکشو برداری.تو یه وروجکی دومی نداریچشمکیه زوری داری تو وقتی چیزی را بگیری دستت دیگه فقط من میتونم به شیوه های خودم ازت بگیرم.کس دیگه ای نمیتونه چون سریع لجبازی میکنی و گریهگریه

بله دیگه پسری مامان فعلا این ها یادم بود برات نوشتم.امیدوارم که چیزی را جا نزارم برات.دوستای گلم در نبود ما خیلی جویای حالمون بودید.ازتون ممنونم و خیلی دوستتون دارم.روی ماهتونو میبوسم.طاها هم داره روز به روز بزرگ میشه و شیطونک تر.امیدوارم که سرتونو درد نیاورده باشم.یه سری عکس هم از طاها گرفتم خوشحال میشم نگاه کنید.دوستتون دارم

                  

                      

                      

 

                     

                                   

                                          

                                                      

                                                                 

                

                                  

                                                    

                                       

                                               

                                                

                                      

                                            

                               

 

 

طاها جان همه ی ساعات و لحظه لحظه های زندگیمو

مال خودت کردی.......

              من این ساعات و لحظه ها را با هیچ چیز....

 قشنگ دنیا عوض نمیکنم عزیزم.....

                      همه ی زندگی من مال تو عشقم...

وقتی تو باشی همه چی هست دردانه ام .....

                   برایم بمان بهترینم

                                   

                             محبت  دوستت دارم پسرممحبت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
11 مهر 93 21:33
ماشالله هزار ماشالله به طاها جون.خیلی ناز و خشکله.عجب وروجکی شده...انگار همین دیروز بود که من برای اولین بار عکسهای طاها رو دیدم و خبر بدنیا اومدنشو به مامانم و شوشو دادم و اونوقت من تو استراحت مطلق بودم و خیلی بهت غبته میخوردم که نی می ات بغلته و حالا پسر منم بغلمه و وروجک و شیطونه شدید..طاها خیلی خواستنیه.قربونش بشم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسیییییییییییییی خاله جون بابا خجالتمون دادی خالهآره واقعا هم هیییییییییییییییی روزگار روزها چه زود زود میگذرهیه وقت میبینیم که پسرهامون بزرگ شده اند و ما پیرامیدوارم خدا همه ی نی نی های خوشگل را برای پدرو مادرهاشون حفظ کنه بچه های ماراهم برای ماعزیزم روی ماه علی جونموکلی ببوسی
مامان حبه قند
12 مهر 93 19:46
ای خدا پسرک ما با اون دستاش چهار دست و پا میره.ماشالهههههههه همیشه در پناه خدا باشی.وای یعنی هر چی میگذره کمتر وقت می کنیم امان از دست این وروجکا.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسیییییییییییییی خاله جونمآره واقعا هم ،مرسی گلم نیروانای قشنگمو ببوسی حتما
♥ مامان مهیلا ♥
14 مهر 93 16:55
آخی ماشالله چه بزرگ شده خیلیییییییییییی نازه واسش اسبند دود کنین راستی طاها چه قدر شبیه باباشه خدا حفظش کنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم گلم آره دیگه بچه ها روز به روز دارن بزرگ میشن و ما را پیر میکنند.حتما عزیزممیبینی تورو خدا ،آخه انقدر شباهت میشهمرسی گلم.
مامان مینای آرتین
14 مهر 93 17:32
ماشالله طاهاجونی قربونت برم پسر خوشگلم... ببخشید خاله وقت نداشت مطلب بخونه فقط عکسهای خوشگلت دیدم دوباره میام و نظر میدم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام خاله جونم.اشکالی نداره خاله همین که میای و بهم سر میزنی کلی شادم میکنی.خاله جون کلی میبوسمت
مامان محمد پارسا
19 مهر 93 14:18
عزیز دله خاله چقدر بزرگ شدی هزار ماشاالله فدات بشم من انشاالله همیشه شاد و شیطون باشی نانازی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییییییییی خاله جون آبله دیجه ما اینیم زود بزلگگگگگگگگگگگگگ میسیم خالهممنونم خاله ی مهلبونم