طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

طاها کوچولو

روز دختر مبارک

1393/6/5 11:56
771 بازدید
اشتراک گذاری

 

                 

میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت.......

                       میشه باتو پر کشید ،توی راه سرنوشت...

میشه با عطر تنت ،تا خود خدا رسید......

                  میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید.....

عزیزم ،مهربونم ،فرشته ی ناز و دوست داشتنی.چه خوب که تو هستی و چه خوب که امسال تولدت مصادف شده با روز دختر..

ستیای عزیزم دومین سال از تولد قشنگت را باهم جشن میگیریم و شادی میکنیمجشنجشنجشن

دخترک دوست داشتنی به اندازه ی همه ی ستاره های آسمان برات دعا میکنم که سالم و خوشبخت باشی..

               تو شب تولد 2 سالگیت کلی برات آرزوهای قشنگ میکنم..

ستیای عزیزم امیدوارم خدای مهربون تو دختر ناز و دوست داشتنی را برای پدر و مادر عزیزت سالم و سلامت حفظ کنه.امیدوارم که همیشه لبهای نازت خندون خندون باشه گل نازم......

               فرشته ی ناز نه نی روزت مبارک...

بوسجشنبغلبوسجشنبغلبوسجشنبغلبوسجشنبغلبوسجشنبغل

پسندها (3)

نظرات (9)

دنیا
5 شهریور 93 12:55
mobaaaaaaaaaaaaaaaarake mobaaaaaaaaaaaaaaarake rooze dokhtar mobarak
دنیا
5 شهریور 93 15:22
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان ستیانفس
5 شهریور 93 22:28
وای نه نی جوووونم دست گلت درد نکنه حسابی سورپرایز شدیم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم گل نازمدوستت دارم عزیز دلم
مامان ستیانفس
5 شهریور 93 22:29
مامان مینای آرتین
5 شهریور 93 23:12
روز دختر به همه گل دخترها مبارک باشه
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:36
سلام دوستم عیدتون و روز دخمل مبارک... http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14092338379.jpg
♥ مامان مهیلا♥
6 شهریور 93 23:19
میلاد خانم معصومه و روز دختر بر شما مبارک ماشالله چه نازه راستی عکس های آتلیش هم خیلی نازه خدا حفظش کنه در مورد بیرون رفتن مهیلا هم بابت کمکت ممنونم بهش کره دادیم ولی فایده نداره
دنیا
8 شهریور 93 0:43
ممنون از لطف بسیاری که به ما دارین مامانی مهربون من طاها جونمو خیلی دوست دارم و همیشه هروقت که وقت کنم به شما سر میزنم عزیز دلم طاهای گلمو ببوس جای من
مامان خورشید
10 شهریور 93 23:06
سلامت و شاد باشین به این سایت هم سر بزنین، نقاشی و بازی خلاق، مشاوره کودک رایگان و شعر و موسیقی انگلیسی و ... http://www.bacheman.com