طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

طاها کوچولو

عکس های آتلیه نیم سالگی طاها جونم

1393/6/4 23:33
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

             

            

            

          

         

        

       

      

     

    

   

  

 

طاها جان این سه تا عکس هم اونجا خودم ازتون گرفتم.این خانم خوشگل که پیشت نشسته اسمش آوینا خانم بود.اونا قبل ما اومده بودنند آتلیه تا عکس بگیره.وای طاها جان خیلی دختر دوست داشتنی بود ،همش میومد پیشت می نشست.شما هم که قربونتون برم آدم خوش اخلاقعصبانی

اصلا باهاش نمیخندیدی ،اون هم میدید تو بداخلاقی گریه میکرد میرفت طرف مامانش.الهی خیلی هم دختر خوش تیپی بود پسرمچشمکخلاصه برنامه ای داشتیم من و مامان آوینا با شما دوتا وروجک.ولی خوش گذشت بهمون......

             

           

بغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوسبغلبوس 

پسندها (5)

نظرات (8)

آی ناز
4 شهریور 93 23:36
اخی قل قلی من فدای این تیپ زدنت جوجو بابا خوشتیپارو میبرن طاها کم دخترکشی بکن عروسک مننننن کاش یه روز از نزدیک ببینمت نفسی بوس
دنیا
5 شهریور 93 10:15
ای جونممممممممممممم فدات شم من که اینقدر خوشگلی نانازممن برگشتم به وبمون بیاین
مامان خانمی
5 شهریور 93 11:18
الهی قربونت برم خوشتیپ پسر ایشالله عکسای دومادیت عزیز خاله
مامان ستیانفس
5 شهریور 93 22:33
ای جوووووووووووووووووووووونم عزیزمی طاهاجووون خوشتیپ و خوشگل من الهی عمه فدای تو بشم من نفسمدلم واست یه ذره شده کوچولوی خوردنی منعکسهات چقد قشنگن بازم مثل همیشه دل منو بردی که تو شیطون
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
عمه جون دوشت دارم م م م م
مامان مینای آرتین
5 شهریور 93 23:11
طاها جونم تقصیر خودته خاله دلم یه جوری میبری که باید بخورمت...فوق العاده شدی عزیزکم مخصوصا توی عکس اول خیلی خوردنی شدی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
واییییییییییییییییییی خاله جونممیسییییییییی خاله ی مهربونم بوس بوس
مامان حبه قند
9 شهریور 93 0:58
وای گلم چه عکستی نازی پسری ما بزرگ شده.آقا شده خیلی.با.نمک بودن
sarinama
9 شهریور 93 12:59
قربون این گل پسر خوشگل برم من ماشالا بهش چقد دختر کشه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
فدات عزیزم شما لطف دارین
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:01
چه عکسای قشنگی.ماشالا طاها جون.