طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

طاها کوچولو

عکس های جشن دندونی طاها خان

1393/5/14 16:06
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

                 سلام سلام پسری گلم طاها خان

 

عزیزم همونطور که تو پست قبل گفته بودم که عکس های دندونی شما را میزارم اومدم تا برات عکس های قشنگ جشنت را بزارم..

پسر گلم جشن خیلی ساده ای برات گرفته بودم.این جور جشن ها را برام تجربه شد تا حداقل 2 ماه جلوتر همه ی کارهاشو آدم بکنه و من انقدر که تنبل خانم تشریف دارم همه را گذاشته بودم برای هفته ی آخر.من میدونستم که بلاخره میخوای دندون دربیاری باید تزیین هایی شکل دندونی را که برات لحظه های آخر بدو بدو و با شیطونی های شما آماده کردم و اصلا هم ازشون خوشم نیومد و بیشتر شبیه سر عروسک شده بود تا دندون همه ی این ها را باید از قبل آماده میکردم.که نشد.حالا عزیزم کیک دندونیت بیشتر اعصابم را بهم ریخت.من نمیدونم ماه رمضان بود چرا این قنادی های شهر ما سفارش کیک قبول نمیکردنند واقعا برام سوال بودسوالپسرم همه ی قنادی های شهرمون رفتیم همشون یه کلام میگفتنند که نمیتونیم درست کنیم.خلاصه به بابا مسعود گفتم بابا بیا بگیم یه کیک گرد ساده درست کنند فقط روش یه عکس دندون بکشنند.و رفتیم همون کارو کردیم.بعد همه ی کارهامون را انجام دادیم و رفتیم خونمون.....

بله آقا پسر گلم این بود خاطره ی دندونای نازت.عزیز مامان حالا میخوام عکس های اون روز به یاد ماندنی را برات بزارم.امیدوارم که خوشت بیاد مامانبوس

 

بله پسر گلم این هم از کیک خوشگلت که دندونت بیشتر شبیه شلوار شده تا دندونقه قههواقعا باید خندید به قناد محترم...

         و اما............هنر های مامان نگینخجالتزبان  

جشندلغکجشندلغکجشندلغکجشندلغکجشندلغکجشندلغکجشندلغکجشن

  

طاها جان عاشق این عکستونممحبتببین آخه چه جوری با ستیا جون نشستینبوسدوستتون دارم جیگرای منمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

                                    حالا میرسم به کادوها                                              

 

این هم کادوی من و بابا مسعود مبارکت باشه مامانبوسبوسبوس

 

این تاب خوشگل هم از طرف مامان مهناز خودم و توپی هم که تو دستت هست با ست ظرف در بسته از طرف مامانی بابا مسعود دستتون درد نکنهبوس

واین هم از لباس های خوشگل که عمه زهرا و عمو محمود زحمت کشیده و برات خریده بودنند.دستتون درد نکنهبوس

                                     

  

    

 

پسندها (4)

نظرات (14)

مهزاد مامان عرفان
14 مرداد 93 17:22
سلام مامانب تبريك ميگم گلم ما رو كه دعوت نكردي. عزيزم شما بقول خودت تنبلي و اينجوري تدارك ديدي زرنگ بوي چه ميكردي؟ منكه از اين زرنگ بازي ها ندارم. خدا به پسرم رحم كنه با اين مامان بي ذوقش
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام گلم خوبی عرفان جونم چطورهعزیزم هیچکی را دعوت نکرده بودم خودمون بودیم.اوه آره بابا خیلی دیگه تدارک دیدم دیگه ترکوندمنه بابا شما خیلی خانم باسلیقه ای هستین.اومدم خونتون دیدم دیگه چه خانمی هستینعرفان جون باید افتخار کنه برای داشتن همچین مادر گلیعزیزم عرفان خوشگلمو یه عالمه ببوسی.
آی ناز
15 مرداد 93 1:33
یعنی من مردم از خنده نصف شب به خدا این تیکه رو خیلی باحال اومدی "کیک قشنگت که دندونش شبیه شلوار شده تا دندون" مادر پسر فقط نمکین شما مبارکش باشه دندونش نگین جون ماشالله خیلی خوشگل و تپل شده از طرف ما هم ببوسش فسقلی خان رو
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم خوبیبابا خیلی وقت بود نبودی کجا بودی دلم واسه نظر های قشنگت تنگیده بود.در مورد اون داستان کیک هم تو رو خدا حالا ببین من حق دارم یا نهقربونت عزیزم شما لطف دارین من هم از همین جا کلی میبوسمت
مامان مینای آرتین
15 مرداد 93 10:35
جشن دندونیت مبارک پسر نازم...هزار تا بوووووووووووووس شکلاتی واسه طاها توپولی ناز
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییی خاله ی مهربونم
مامان زهرا
15 مرداد 93 16:19
عزیزم ان شالله سی و دو تا رواید خوشگل و سالم همیشه تو دهن خوشگل و نازت بدرخشن تو نفس خودمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عمه جونممیسییییییییییییییییییییییی عمه جون انشااللهعمه من هم تو رو خیلی دوست دارم ممنونم
♥ مامان مهیلا♥
17 مرداد 93 13:52
اولین مروارید طاها جون مبارک انشالله دندونای زیادی دربیاد تا بتونه چیزای خوشمزه بخوره
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانمیآره انشاالله مرسی گلممهیلای خوشگلمو حسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی ببوس
مامان دانیال&ویانا
17 مرداد 93 14:28
سلام به پسر نازم عشق منی تو عسلم به به هزار ماشالا به عروسک نازم خاله به قربونت بره دندون در آوردی آفریییییییییییینایشالا همه ی دندونات بدون درد و تب در بیان خوشگل پسر به به دست آبجی نگین هنرمندمم درد نکنه که سنگ تموم گذاشته همه چیز واقعا عالی بودوای پسرمون چه کادوهای خوشگلی هم گیرش اومده مبارکت باشه نفسم ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام گلم ممنونم عزیزم او دیگه چه سنگ تمومی هم گذاشتمآره طاها خان خوب سود کرد
♥پرنیان♥مامان متین
21 مرداد 93 17:16
سلللللللللللام خیلی مبارکه.....آق طاها گلی خیلی دست مامانی درد نکنه. به به قسمت خوب ماجرا...کادووووووووووووووو...مبارکت باشه کوشولو ایشالا بسلامتی و بهمین زودیا.. اون آجیلا رو بتونی بخوری
حبه قند
21 مرداد 93 17:19
مبارک باشه جشن دندونی گل پسرمون الهی چقدر ناز رو تاپ نشسته خدا حفظش کنه.
مامان ضحا طلا
23 مرداد 93 14:18
سلام مبارکه مبارکه خیلی عالی بود خوش به حال طاها جون به این مادر خوش سلیقه اش انشاء اله همه سی ودومرواریدشو به سلامتی در بیاره بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
♥پرنیان♥مامان متین
29 مرداد 93 17:10
مامان خانمی
31 مرداد 93 23:20
سلام عزیزم خا حفظش کنه خوشگل پسر رو یادته موقع بارداری همش بهت میگفتم دوست دارم پسرم شبیه طاها بشه چند روز پیش تو وبلاگ شما بودم مامانم عکس طاها رو دید گفت چقدر شبیه محمدسجاده راستش بابای سجاد نمیزاره دیگه تو وب مطلب بزارم ولی من همیشه بهتون سر میزنم و از احوالات سجاد مینویسم فقط خواهشا شما هم فراموشم نکن
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام گلم وای چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیزم.من محمد سجادمو میخوامآره گلم یادمه ،جدا وای چقدر خوبآخه چرا چه دلیلی دارن برای این کارشونمگه میشه من شما را فراموش کنم.به خدا این چند وقتی که نبودید دلم خیلی براتون تنگ شده بود و میدونستم که مشکل اینترنت دارین نمیاین.من هیچوقت شما را فراموش نمیکنم عزیزم.حتما برام بنویسی از احوالات محمد سجاد گلم.واگه تونستی یه عکسی هم ازش بزاری.اصلا تو رو خدا یه بار بیاین آستارا تا من محمد سجاد را از نزدیک ببینم.وای خیلی خوشحال میشم.گلم هردوتاتونو از همین جا کلی میبوسم مواظب خودتون باشین
sarinama
9 شهریور 93 13:02
مبارکت باشه عزیزدل خاله دندونای خوشگلت ب جمع کباب خورا خوش اومدی
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:06
دندونات مبارک باشه عزیزم.چه کادوهای قشنگی.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسیییییییییییییییییی خاله جون مهربونم