طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

طاها کوچولو

1 سال گذشت.......

1393/3/19 13:10
716 بازدید
اشتراک گذاری

1 سال پیش ،همین روز من فهمیدم که دارم مادر میشم...

آره پسر گلم تو منو مادر نامیدی......

                    بابا مسعود پیشم نبود......

ومن خودم تنها رفتم آزمایش دادم و فهمیدم که......

                             

                                      آره عزیزم خیلی خوشحالم کردی

اصلا باورم نمیشد،نمیدونستم گریه کنم یا بخندم....

                 بپرم یا بشینم.....

خیلی زود جواب را گرفتم و اومدم خونه.....

               شاید باورت نشه 2 ساعت فقط نگاش میکردم..

خیلی خوشحال بودم عزیزم ،خیلی زیاد.....

             اصلا نتونستم صبر کنم که مسعود بیاد....

بهش S دادم که بله.....

          عزیزم تو داری (پدر)میشی.....

طاها نمیدونم شاید باور نکنی ولی

 پدرت اصلا باورش نمیشد..

          چند بار برام نوشت که نکنه اشتباه شده باشه؟

عزیزم نه اشتباه بود و نه خواب و رویا....

              تو واقعیه ؛واقعی بودی گل نازم..

تو هدیه ی خدای مهربون بودی که به ما داده بود...

                وقتی که پدرت اومد....

وای چه نگاه های زیبایی به هم داشتیم.....

                       چقدر خوشحال بودیم و عاشق.....

چه قول هایی که به هم دادیم...

           قول دادیم که تو زندگیت هیچی برات کم نزاریم پسرم...

قول دادیم پدر و مادر خوبی برات باشیم عزیزم...

          قول دادیم هیچ وقت به هم دروغ نگیم ....

همیشه و همیشه کنار هم باشیم طاها...

عزیزم تو با اومدنت تو زندگی نگین و مسعود؟

          یکبار دیگه ما را عاشق هم کردی....

به زندگی ما یه عطر و رنگ ویژه ای پاشیدی....

         زندگی ما را قشنگ تر کردی عشقم...

آره مهربانم از اون روز قشنگ 1 سال گذشت و و حالا تو پیش خودمونی و در کنار تو زندگی کردن واقعا حس و حال دیگه ای داره..طاها جان واقعا تو بهترینی عشقم ،هرروز و هرروز بهت نگاه میکنم و خدا را شکر میکنم و از خدا میخوام واقعا به اونهایی که بچه ندارن و طعم شیرین بچه داشتن و تجربه نکردن واقعا خدای مهربون اون آدم ها را از ته دلشون خوشحال کنه و لذت داشتن بچه و چقدر اینکه بچه شیرینه را تجربه کنند.و تو زندگیشون خوشحال بشند..دردانه ام واقعا دوست داشتن تو حد و اندازه نداره و انقدر شیرینی که بدجوری دل من و پدرت و بردی و میبری با دلبریات.وجودت برای ما یه حس و حال دیگه ای داره.

وروجک بدجوری ما را عاشق خودت کردی و از بوسیدنت و بغل کردنت هیچ وقت و هیچ وقت سیر نمیشیم.برات آرزوهایی داریم طاها ،آرزوهای خیلی قشنگ.ومیدونم و مطمئنم با دعاهایی که برات میکنم عاقبت به خیر میشی پسرم.. 

               

                محبتعشق من بدجوری عاشقتیممحبت

            

           

           

 

                  
 

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان علی
19 خرداد 93 14:13
عزیزم اشکمو در آوردی..مبارکه...خدا حفظش کنه. .انشالله همیشه سالم و سلامت باشید
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
وای ببخشید عزیزم.البته منم مثل شما هستم تا یه چیزی بخونم فوری گریه ام میگیره.ممنونم گلم خدا علی جون هم براتون حفظ کنه
مامان دانیال-ویانا
19 خرداد 93 14:51
فدات بشم نگین جونم خیلی قشنگ و با احساس نوشتی کیف کردمایشالا دعاهای قشنگی که کردی بر آورده بشه و همه حس شیرین فرزند دار شدن رو تجربه کنن ایشالا خدا طاها جون رو برای شما و بابا مسعود مهربون حفظ کنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم گلمانشاالله عزیزم.خداوند انشاالله فرزند های شما را هم براتون حفظ کنه.خیلی دوستتون دارم خانمی مهربون
مامان عرفان
20 خرداد 93 9:12
سلام عزیزم تجدید خاططراتت خیلی قشنگ بود. عزیزم انشالله همیشه کنر هم زندگی زیبایی داشته باشین. انشالله دومادی و خوشبختی پسرت رو ثبت کنی.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم خانمی انشاالله
madarkhanomi
21 خرداد 93 10:55
مبارک باشه این یکسال عاشقی کردن با نازنین ترین مخلوق خدا ایشاله هم طاها کوچولو زنده باشه و هم پدر و مادر گلش متن خیلی خشنگی نوشتی دمت گرم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خواهر گلم انشاالله و همینطور شما عزیزمفاطمه عسلی خاله را حساااااااااااااااااااابی ماچ کنییادت نره هاباز هم ممنونم خواهر گلم
مامان زهرا
21 خرداد 93 20:51
طاهای نازنینم خبر اومدن تو یکی از بهترین خبرهایی بود که تو عمرم شنیدم،اون روز مامانی خبر بارداریش رو تلفنی به من داد و من خیلی خوشحال شدمعسلم خیلی دوستت دارم،خدا تورو برای نگین و مسعود و ما خفظ کنه جیگر طلای من
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم گلمانشاالله خدا ستیای عزیزم را برای شما و ما حفظ کنهباز هم ممنونم ازت عزیزم
مامان حبه قند
23 خرداد 93 18:49
امیدوارم همیشه پسرک سالم باشه . خیلی شیرینه مرور خاطرات . طاها کوچولو رو ببوس.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم گلمحتما ،شما هم نیروانای نازمو ببوسین
هدی (مامان آرش)
24 خرداد 93 23:17
تولدت مبارک طاها جون.ایشالا تولد صد و بیست سالگیت عزیزم.تجدید خاطرات واقعا قشنگه.آدمو به اون روزا برمیگردونه.ایشالا که زیر سایه خودتون بزرگ شه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله و همچنین فرزند شما.آرش جون را از طرف من و طاها ببوسین
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 21:46
خیلی مبارکه __________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█ شاد و سلامت باشین
شادی (دختر دایی عرفان)
27 خرداد 93 18:00
الهی....خاله جونم.......چه قدر خوب خاطراتت رو نوشتی.......خدا برات نگهش داره...ااااااااااااااااااامین..
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
واقعااااااااااااخوشحالم که خوشت اومد عزیزمممنونم گلم آمین
هانیه ( دختردایی عرفان)
28 خرداد 93 17:24
سلام مامان طاها...خیلی وقته نمیتونستم به وبلاگ نی نی کوچولوت سر بزنم...دلم واسه وبلاگ طاهاذتنگ شده بود....الهی من فداش بشم...ادم میخواد اون لپای سفیدشو گاز بگیره...
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی هانیه جانقربونت برم من عزیزم ،ممنونم ازتخدا نکنه عزیزم من و طاها هم تو رو خیلی دوست داریمهانیه جان امتحانات خوب بودبه قول اسی 20 می گیریییییییییی
مامان خانمی
2 تیر 93 10:23
پس کجایی عزیزم؟ چرا نمینویسی؟ دلمون تنگیده
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به فکرمونین .لپ تابم یه مشکلی پیدا کرده دادیمش واسه تعمیر.اعصابم به هم ریخته خودم هم.فقط دعا کنین که درست بشه.اگه نشه باید تهران بفرستیم.