طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

طاها کوچولو

این روزهااااااااااااااا

1393/3/3 13:16
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشق مامان                                                                                                                      

پسر گلم طاها جان مامان تنبلت بلاآخره اومد تا برات از روزهای قشنگی که با تو فرشته ی مهربون و دوست داشتنی میگذرونیم بگه...                                                                                                                                                       

طاها جونم ،پسر شیرینم ،نفس مامان ،عشق مامان....این روزهای خوبی که داریم با وجود تو شیطونک میگذرونیم خیلی روزهای خوب و شیرینیه.عزیز مامان تو هرروز و هروز پیشرفت میکنی و بزرگ میشی و اصلا گذر زمان و با وجود تو احساس نمیکنم.چون عزیزم تقریبا همه ی ساعات روز را با تو مشغول میشم.عزیز مامان پیشرفت های زیادی کردی من و بابا مسعود را کاملا میشناسی ،وقتی میایم طرفت تا باهات بازی کنیم وقتی ما را میبینی یه ذوقی میکنی و یه صدایی از خودت درمیاری که عاشقت میشم.هرروز صبح ،ساعتی که بابا مسعود میخواد بره سرکار بیدار میشی و وقتی بابایی میره دست و صورتشو بشوره و وقتی برمیگرده و با تو حرف میزنه و باهات بازی میکنه سر جات ،خودتو همچین براش لوس میکنی و باهاش با صداهای (او ،هو،غووووو ،هیوووووووو و ......)و حرف میزنی و بهش لبخندهای بانمک میزنی و بابا مسعود تو رو از تو جات بر میداره و حسابی باهات بازی میکنه و بوست میکنه و میره و شما بعد بابا مسعود یه 2 و 3 ساعتی بیدار میمونی و بازی میخوای ،این هم چندتا از عکس های یه روز صبحت که داری بابایی بازی میکنی....                                                                                                                                                                                        

                                    

                                   

                                   

مامانی بلووووووووو بخواب دیجه ه ه ه ه.بعد میگی طاها نمیزاله بخوابم م م م ،من که دالم م م م با بابا مسعود بازی میکنمزبانآخه چقدرررررررررررررررررررررر عکس میندازی مامانیکچل                                                                                   

                                              هروز صبح کارتون همینه                                                                      

دوم اینکه طاها جان الان جوری شدی که تو بغل و خونه ی کمتر کسی میمونی.تو پست قبلی برات نوشته بودم که وقتی کسی را دیر ببینی اول شروع میکنی لبتو جمع میکنی و گریه و اون آدم بیچاره هم کلی باید نازتو بکشه تا بشناسی و بمونی تو بغلش.الان یخورده پیشرفت کردی.کسایی که بهمون خیلی نزدیک هستنند اونارو میشناسی و بغلشون میمونی و گریه نمیکنی ولی اگه جایی برم و اونجا را نشناسی غریبی میکنی و حالا بیا درستش کنگریهگریهگریهمثلا همین پریروز تولد نازنین جون بود(نوه ی عمه ی بابامسعود)عکسشو برات میزارم.بله رفتیم تولد ولی رفتن همانا و گریه ی آقا طاها همانا.همین که پامو داخل تالار گذاشتم شروع کردیگریهمگه آروم میشدی ،فکرکنم از صدای آهنگ ترسیدی ،کمی که آروم میشدی میبردمت داخل دوباره شروع میکردی و این شد که من بیچاره از نیم ساعت بیشتر موندم بیرون تا بلاآخره شما خوابتون برد و به بابایی زنگ زدم اومد شما را برد و من یذره رفتم داخل نشستم.ولی از مجلس هیچی نفهمیدم چون هم دیر رفته بودیم و هم شما اونطوری.بعدش وقتی اومدیم خونه کلا بیقراری میکردی.همش گریه میکردی ،باهات بازی میکردم علاقه نشون نمیدادی ،صدات میکردم نگاه نمیکردی ،میخوابوندمت نمیخوابیدی ،شیر نمیخوردی ،پستونک نمیگرفتی.....خلاصه هی گریه میکردی ،به هیچ طریقی آروم نمیشدی.بابامسعود اومدو تو را برد تو ماشین فقط اونجا آروم شده بودی و خوابیده بودی و آورد گذاشت تو جات.ولی عزیزم خوابیدنت همانا و بیدار شدنت همانا.بیدار شدی و دوبااااااااااااااااااااااره ای خدااااااااااااااااااا.همش گریه میکردی.اصلا گیج شده بودم نمیدونستم چیکار کنم.دوباره باز هم بابایی شما را برد ماشین سواری.بابایی میگفت وقتی سوار ماشین شدی میخندیدی.دوباره باز هم برگشتید ولی نخوابیده بودی ،بزور بهت تو شیشه شیر دادم و خلاصه با هر بدبختی بود خوابوندیمت.ولی الهی قربونت برم همش از خواب بیدار میشدی و ناله میکردی و من هم بغلت میکردمو نمیذاشتمت تو جات.نمیدونم چی شده بود بهت عزیز دلم تا خود صبح سردرد داشتم انقدر که تو بیقراری کرده بودی.خلاصه اون روز وحشتناک تموم شد و فرشته ی گلم صبح ،بایه لبخند زیبا بیدار شد...این هم عکسی هست که شما را آماده کرده بودم تابریم تولد..                                                                                                                                                                                                  الهی قربونت برم من پسرمبغلاون روز چقدر خوشگل و بانمک شده بودیبوس                                                                                     این هم عکس نازنین و طاهای عزیزم ،که قبل تولد نازنین رفته بودیم روستای پدری بابایی اونها هم اونجا بودند.ببین چقدر بانمکه نازنین پسرمبوستو این عکس هم نازنین پسر بیچاره ی منو کشت انقدر که این دختر دستشو زد تو صورت پسرم.ای شیطون بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچشمکپسرم نازنین جون ازت 2 ماه بزرگتره...                                     

 

طاها جان جونم برات بگه پسرم بغل هر کسی که میری ،همش برمیگردی و منو نگاه میکنی و میخوایی خیلی زود بیای بغل من.همچین مضلومانه نگاهم میکنی و نمیتونم که بغلت نکنم و فقط تو بغل خودم آروم میشی.پسرم اکثرا خیلی گریه ای هستی ،ووقتی که حوصلت سر بره همش باید تو بغل باشی و به هیچ عنوانی زمین نمیمونی و من همکچلبعضی موقع ها واقعا لجوج میشی و مامان را خیلی خسته میکنی.البته پسرم خسته که نمیزاری به هیچ کارم برسم و همش باید بغلم باشی و وقتی که نمیخوام بغلت کنم یه گریه ی وحشتناکی میکنی که دلم برات میسوزه و بغلت میکنم.،آخه جالب اینجاست که بعضی وقت ها تو بغل هم نمیمونی و همش الکی گریه میکنی ومن دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم.متفکربلاآخره خودت خسته میشی و میخوابی.ولی بعضی وقت ها هم خیلی پسری خوبی میشی و میزارمت جلوی tv و یه شبکه ای را که همش کارتون پخش میکنه میزارمت و تو هم با رنگ های اونا بازی میکنی و یه 1 ساعتی نگاه میکنی و تند و تند پاهاتو میکوبی زمین ومن همخندونکیذره راحت میشم.این کار تا حالا جواب داده بهم.وخوابت اومدنی هم شروع میکنی به گریه....            وعزیزم یاد گرفتی که وسیله های بازیتو که میدم به دستت خودت میتونی کاملا بگیری تو دستتتشویقولی گرفتن همانا و تو دهانت کردن همانا.دستات ،وسیله هات ،شال ،و و و و هرچیزی که تو دستت باشه میزاری تو دهنت و همچین فشارش میدی به لثه هات که دیگه نگو.نمیدونم عزیزم آب دهنت هم به راهه ،نمیدونم شاید زود دندون در بیاری چون بدجوری همه چیو میکنی تو دهنت.نمیدونم شاید هم عادت کردی.                                                                                                                                                                                                                                              

                                     

                                        

                                     

       وقتی که بهت میگم پسرم دستتو نخور بیا دست مامان را بگیر بازی کنیم و وقتی که شالمو میارم تا باهات بازی کنم خیلی خوشت میاد و یکی از راهکارهای بسیار خوبه آروم کردنت هست.                                                                                                                                               

                                      

                                       

                                               و طاها خان بعد اینکه بازی کرد شال هم مثل چیزهای دیگر رفت در دهان                                                                               

طاها جا گردنت را میتونی کاملا راست نگاه داریتشویقحالا وقت هایی هم که حواسمون نباشه میری عقب و یدفعه ای یه کله ای نثار من و بابا مسعود میکنی.وقتی هم که میشونیمت رو پامون فقط میگی منو رو پاهام نگاه دارین اصلا نخوابونین و زمین نزارین و بگردونین تو خونه.نمیدونم از این کار چه لذتی میبریمتفکرهمچین ذوق میکنی که از ذوق تو من هم ذوق میکنم.وقتی میبرمت جلوی آینه نگاهت میدارم وبهت میگم طاها این کیهسوالیذره خودتو با تعجب نگاه میکنی و میخندیقه قههقه قههقه قههچندین بار این کار را تکار میکنم و وتو تو هر بارش میخندی.الهی مامانی قربونت بره من هم میخندونی با این کار خوشمزه اتقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه                                       

                                    

     

                                                                                                                                                                                                                                                                      

                                                       

                                                       

                                                 اینجا هم طاها خان کالسکه سوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااری میکنه                                                                                              

                                                

                                                                                                                                          

                                                            

                ستیا جون مهربون هم کنارت مونده و نازت میکرد عزیزمبوسستیای عزیزم دوستت دارممحبتولی آخر هم ستیا جون سواااااااااااااااااار کالسکه شدقه قهه                                       

                                                  

                                                       الهی مامان قربونت بره عشقم که تاب سواری میکنیبغلقربونت برم م م  من عزیزم هنوز نمیتونی کاملا خوب بشینی.کلی وسایل گذاشتیم پشتت عزیزم                                                                                                                                                                                         

                                      

                                              و طاها خان در گردش ش ش ش ش                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                             

                                       

                                     

                                                  

                                   

                   عاشق این عکستونم م م م ممحبتتولد عمه جون بود رفته بودیم خونشون                                  

                                    

                                   

                                                                                                               

  این بادکنک ها را هم بابایی یه روز رفته بود تبریز نمایشگاه از اونجا برات آورده بود.الهی قربونت برم هر 2 را هم گرفته بودی دستت و باهاشون حرف میزدیبوس                 

                                   

                      

پسری مامان تو این عکس هم روز پدر بود و مادربزرگ برای پدری کیک خریده بود.الهی فدات شم من هممون با کیک عکس گرفتیم و شما خواب بودی و من هم کیک و آوردم تا ازت عکس بگیرم ،چون دلم نیومد بیدارت کنم فرشته ی منبوس                                                                                       

                                                        

طاها جونم اینها بود از روزانه های قشنگت مامانی.عزیزکم روزهای قشنگی را با هم میگذرونیم پسرکم.بهت بدجوری وابسته شدم عشقم.عاشق و عاشق و عاشقتر میشم همه ی زندگی من.امیدوارم همیشه کنار هم به این زندگی قشنگمون ادامه بدیم.طاها جان چند روز دیگه 4 ماهه میشی عشقم.ومن باز هم میام و برات عکس های قشنگتو میزارم.پسرم وقتی که هرروز پیشرفت هات را میبینم ذوق میکنم و خدا را هزارمرتبه شکر میکنم که یه بچه ی سالم بهم داده.پسر شیرینم خیلی دوستت دارم و برات بهترین ها را آرزو میکنم.وامیدوارم یخورده هم پسگلی آرومی بشی و کم گریه کنی عزیزمچشمک                                                                                                           

نفسم ،با بودن تو نفس میکشم...پس بمان پیشم نفسم که بینهایت دوستت دارممحبت           

 

                                  

 

     

                   

     

                                                                        

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان زهرا
3 خرداد 93 14:11
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم جووووووووووووووووجوووووووووووووووووووووو
مامان عرفان
3 خرداد 93 15:26
ماشالله عزيزم. ونقدر عكس و مطلب هست كه نميدونم در مورد كدومش حرف بزنم. عزيزم جيگرم ماشالله هزلر ماشالله خيلي بامزه و دوست داشتني هست.مامانش واقعا همينطوره. براي همين ميگن خونه اي كه بچه هست غيبت نيست. چون همه سرگرم بچه ميشن. مادر و پدر واقعي واقعا عاشقن. چون براي بزرگ شدنش و خنديدناش و گريه هاش و .........تا دوماد شدنش كلي ذوق مي كنن. عزيزم انشالله هميشه سايه شما بالاي سر طاهاجون باشه و طه جون با خوشحالي ببينين و با دل خوش بزرگش كنين.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارینآره واقعا هم آدم کلی آرزو برای بچه اش داره.انشاالله که خداوند همیشه سلامتشون کنه برامون.مرسی عزیزم وهمینطور شما.عرفان جونو از طرف من حساااااااااااااااااااابی بوس کن.ماشاالله خیلی ناز شده.
مامان خانمی
3 خرداد 93 21:55
ماشالله چقدر مطلب ولی اینقدر این آقا طاها شیرینه با اینکه طولانی بود همشو خوندم. دیگه باید برم بیشتر از این نمیتونم بنویسم آخه محمدسجاد داره گریه میکنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.آره خیلی وقت بود براش چیزی ننوشته بودم دیگه خودم هم خسته شده بودم ،طاها هم از اینور همش بیدار میشد و گریه میکرد.دیگه به زور نوشتم.قربونت عزیزم محمد سجاد نازم را ببوس
مامان مینای آرتین
3 خرداد 93 23:26
طاها جونم تو خودت نمره بیستی... عزیزم چقدر رنگ سبز بهت میاد... تولد عمه جونت مبارک... خیلی خوشتیپی عزیززززززززززززززم.... 1000ماشالله...1000 بوووس شکلاتی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییی خاله مهربونمخاله جون بگیرشون
نهال
4 خرداد 93 13:15
سلام خوبی؟ طاها جان خوبه؟ به ماهم سربزن
مامان دانیال-ویانا
4 خرداد 93 15:53
هزار ماشالا بهت عزییییییییییزمالهی قربونت برم من که اینقدر ناز و ملوسی دلم میخواد قورتت بدم عروسک خوشمزمایشالا خدا واسه مامان و بابای مهربونت حفظت کنهمامانی بجای من ببوسش و بچلونش یه عااااااااااااااااالمه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم ممونم از لطفت خانمیوهمچنین بچه های شما را خداوند حفظ کنه براتون.چشم عزیزم.شما هم روی بچه های گلتونو ببوسین
madarkhanomi
5 خرداد 93 19:33
فدای این طاها کوچولوی بانمک همه عکسهاش خوشکل شده بود . ماشاله به این گل پسر راستی مگه شما اهل شمال هستین که اینقدر سرسبزه اونجا؟!
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااام خاله جونم خدا نکنه خاله ی مهلبونمممنونم عزیزم.بله خانمی ما اهل آستارا هستیم عزیزم.خیلی دوست دارم یه بار بیاین شهرمون و شما را از نزدیک ببینم.
مامان حبه قند
7 خرداد 93 10:35
وای خدا کلی کیف کردم از این عکسای طاها کوچول ماشاله داره آقا و بزرگ میشه. حسابی هم خوش تیپه مامانی واسش اسپند دود کنه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم خاله جونمشما لطف دارین عزیزم.چشم حتما
مامان محمد پارسا
8 خرداد 93 2:43
سلام.هزار ماشاالله به طاهایی.خدا حفظش کنه .چه عکسای با نشاطی بود کلی کیف کردم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسی گلممحمد پارسا جونمو حساااااااااااااااااااااابی ببوس
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:34
طاهای توپولی نازم چهارماهگیت مبارک گل آقا... 4000ماهه بشه خاله جون... بووووووووووووووس برای طاهای عزیزم
مامان علی
8 خرداد 93 20:28
ای جوووووونم. واقعاً که ماهه این پسر کوچولوی ما.4 ماهگی هم مبارک