طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

طاها کوچولو

روز مرد مباااااااااااااااااااااارک

1393/2/28 11:35
720 بازدید
اشتراک گذاری

                                    بوسهمسر مهربانم روزت مبارکبوس                                                        

           من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی،عزیزم به این پی میبرم که فقط و فقط تو می توانی مرد زندگی من باشی و کافیست که تو در کنار من باشی..........                                                                                                                                      

مسعود عزیزم سال هاست که با تو روز به روز بزرگ تر میشم.با تو نفس می کشم و تنها دلیل زندگی و زنده بودنم تو هستی عشقم و حالا بهترین و با ارزش ترین ثمره ی زندگی ما پسرمون طاها هستش...و من وقتی به زندگیم نگاه می کنم و وقتی تو رو که تو تمام مراحل زندگیم ،تو تک تک لحظاتش فقط تو کنارم بودی نگاهی می اندازم.خیلی زیاد ذوق می کنم و خداوند را هزاران بار شکر می کنم که یه خانواده ی 3 نفره ی خوشبخت هستیم و یه همسر سالم دارم.......   

  پس باش کنارم همسر مهربانم که خیلی دوستت دارم                                              محبتهمسر مهربانم اولین سالیست که پدر شدی عزیزم.امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی و در کنار هم همینطوری خوشبخت به زندگی قشنگمون ادامه بدیممحبت                              محبتبابا مسعود خیلی دوستت داااااااااااااااااااااااااالممحبت                                        

                    

                    

                      

                                  

                      

                                

                       

                        

                   

 

من عشق را با تو تجربه کردم....محبت را در قلب تو یافتم و امید به زندگی را از تو آموختممحبتعشق من تقدیم به تو که یادت در فکرم و عشقت در قلبم و عطر تو در لحظه لحظه های زندگیم ماندگار استمحبت                                                                                           بوسدوستت دارم همسر مهربانمبوس                          

 

پدر عزیز و مهربانم خیلی دوستت دارم و همیشه به خاطر داشتن پدری مثل تو افتخار کردم و خدا را هزاران بار شکر کردم که یه پدر زحمت کش مهربان دارم.پدرم دست های پر تلاشت را هزاران بار میبوسم و از خداوند بزرگ می خواهم سایه ی پر از مهرت را از سر ما کم نکند.پدرم یکی از آرزو های بزرگ دخترت سلامت بودنت است.پس امیدوارم که همیشه تنت سالم باشد....                    

                محبتبابا امیر عزیزم خیلی دوستت دارمبوس                                     

                                       

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت                          

                                                                        پدر شوهر مهربانم روزتان مبارک.                                     

پدر عزیزم به خاطر همه ی زحماتی که برای ما کشدید ازتون ممنونم.پدری مهربان امیدوارم به هر چه که می خواهید برسید.من و طاها و مسعود دست های پر از مهرتان را میبوسیم.خیلی دوستتون داریم.امیدوارم همیشه سلامت باشیدمحبت

          

           

        

                                                                                                                               

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان عرفان
28 اردیبهشت 93 12:04
عزيزم افرين به اين احساسات. افرين به اين ادب و احترام كه همه مردهاي خانواده رو مورد احترام قرار دادي. انشالله كه روز پدر رو براي طاها و توي خانواده خودش جشن بگيري و مادربزرگ بشي عزيزم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم عزیزموای مادربزرگیعنی اون روز را میبینمعرفان عزیزم را حسااااااااااااااااااااااااااااااااااابی ماچ کن
مامان زهرا
28 اردیبهشت 93 17:30
عکسهای داداشی گلم و طاهاچووووووووونم معرکه استروزتووووون مبارک
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسی زهرا جون
مامان مینای آرتین
28 اردیبهشت 93 20:25
طاهاجونم روزت مبارک مرد کوچولو..... واااااااااااای چقدر با احساس.1000 آفرین خانمی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییییییییییییی خاله ی مهربونمممنونم عزیزم
مامان دانیال-ویانا
29 اردیبهشت 93 13:56
خدا این باباهای مهربون و گل و حفظ کنه و سایشون همیشه بالای سر طاها جونم باشه(آمین)
مامان دانیال-ویانا
2 خرداد 93 9:53
سلام نگین جون عزیزم خوبی خواهر در مورد واکسن عزیزم:آره فقط یدونه است و قطره هم میدن عزیزم زیاد نگران نباش ویانا فقط همونجا گریه کرد و بعدش استامینوفن بهش دادم و دیگه اصلا گریه نکرد اتفاقا از همه روزا خندون تر بود خدا رو شکر اصلا هم تب نکرد راستی خواهر یه توصیه بهت میکنم من هم سر دانیال و هم ویانا 1ساعت بعد از واکسن یه کم روغن حیوانی(روغن زرد)جای واکسن میزنم که این باعث میشه دردش کمتر بشه خیلی خوبه و اینکه دانیال چون خیلی شیطون بود وقتی روغن زرد میزدم بعدش قنداقش میکردم که نتونه زیاد پاهاشو تکون بده و خیلی کم گریه میکرد یا حوله گرم میکردم میزاشتم رو پاهاش ببخش خواهر خیلی حرفیدم دوستتون دارم بووووووووووووووووووووووووووس
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم از توصیه ی خوبت.من روغن را نمیدونستم خوب شد گفتیطاها هم تو واکسن اولش زیاد اذیتم نکرد و خدا را شکر تب هم نکرد.حالا ببینم این دفعه چه جوری میگذره.ولی طاها اصلا نمیذاشت کمپرس یخ بذارم همش گریه میکرد