طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

طاها کوچولو

روزت مبارک معلم دلسوز...مادرم م م م م

1393/2/11 10:42
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                     خوشا!القاب و نام تو معلم ...... خوشا!عز و مقام و تو معلم                                                   

                                     سخنهایت بود آب حیاتم                                                                                                                 خوشا درس و کلام تو معلم                                                                                  

                  ز تو دنیای من گردیده روشن...... شود دنیا به کام تو معلم                                                       

                 دعا گوی تو باشد سائس ما........ همیشه شاد!کام تو معلم                                               

 

مادر مهربان ،ای معلم دسوز سالهاست که قلب مهربانت برای بچه های کلاس مهربانیت میتپد...                        

مادرم من میدانم و میبینم که تو چقدر زحمت میکشی و خون دل میخوری تا شاگردانت چیزی به نام (علم) داشته باشند.....                                                                                                                               

هر بار که با تو صحبت میکنم.من میبینم که تو چقدر خسته ای.ولی باز هم با تمام خسته بودنت.کلاس و درس و نیمکت های چوبی و کچ و تخته ی سیاه و هم چنین بچه ها را خیلی زیاد دوست داری.و همیشه بهم گفتی که من هیچ وقت از کارم خسته نمیشم.ولی مادرم من این خسته گی را در چهره ات به خوبی حس میکنم...       

سال هاست که به بچه ها علم و ادب یاد میدهی.سالهاست که هر روز صبح با نشاط و خنده سر کلاس درس حاضر میشوی.مامان من بارها دیدم که مریض بودی و سر درد داشتی ولی باز هم با اون حالت رفتی و سر کلاست بودی.همیشه بهت میگم خوب مامان استراحت کن و یه روز نرو مگه چی میشه.و تو به من فقط یه جمله خیلی قشنگ میگی که اون هم اینه(حال منو مدرسه است که بهتر میکند)......                                     

مادر زحمت کش من ،من واقعا نمیدانم که چه بگویم....... دست های پر تلاشت را هزاران بار میبوسم.و خدا     قوت مادر مهربانم....          (به راستی که شغل تو شغل انبیاست مادرم)                                                      

                                                محبتدوستت دارم معلم مهربانمحبت         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مینای آرتین
11 اردیبهشت 93 12:11
ماشالله چشم نخوره انشالله. خانمی واسه آقا طاهای توپولی اسفند دود کن. خدا حفظش کنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزمچشم حتما،خدا فرزند شما را هم براتون حفظ کنه انشااالله.خوشحالم کردید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم
♥پرنیان♥مامان متین
11 اردیبهشت 93 14:33
من شمارو میلینکم دوس داشتین لینک کنید...
مامان خانمی
12 اردیبهشت 93 12:05
از طرف ما هم این روز قشنگ رو به مادر زحمت کشتون تبریک بگید. ایشالله که سالیان سال سایشون بالا سرتون باشه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
حتما عزیزمممنونم گلم
نهال
12 اردیبهشت 93 12:27
سلام من دختر مامان ساینا هستم مامانم رفته بیرون بهم زنگ زد گفت بیام وبتون حالتون خوبه؟ طاها جان خوبه ؟ شاد باشید خداحافظ
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خوبیم عزیزم شما خوبیدشما پس کی وبلاگ درست می کنید من عکس های نازتونو ببینم
مامان ستیانفس
13 اردیبهشت 93 11:52
سلام نگین جان،از طرف من هم به مهناز خانم تبریک بگید عزیزمان شالله سایه پدرو مادرت همیشه بالای سرتون باشه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
حتما ممنونم عزیزم
مامان محمد پارسا
13 اردیبهشت 93 13:44
سلام.روز معلم بر مامان گلت مبارک.عکسای جدید از طاها بزار.منتظرم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین[گل.حتما عزیزم