طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

طاها کوچولو

طاها جونم 3 ماهه شد.......

1393/2/9 11:30
320 بازدید
اشتراک گذاری

                     بغلسلاااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست های خوبمبغل                                 

       هورامن 3 ماهمو تموم کردم دوستام رفتم تو 4 ماه هوررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا            

                                 

                

پسر نازنینم سلاااااااااااااااااااااااااام.عزیز دلم طاها جان دیروز یعنی 8 اردیبهشت سومین ماهگرد زندگی قشنگت بود پسرم.نمیدونی مامان چقدر خوشحال بود .خوشحال از اینکه پیشمونی ،خوشحال از اینکه خداوند مهربون تو فرشته ی ناز را به ما هدیه داد عشقم.طاها جان خوشحال بودم از اینکه هستی و ما را هرروز و هرروز عاشقتر میکنی نفسمقلب                                                        

طاها جان همونطور که تو پست های قبلی نوشته بودم.خیلی پیشرفت کردی ودر این 1 ماه هم چندتا به واکنش هات اضافه شده که برات می نویسم.....                                                   1.یاد گرفتی وقتی تو گهوارت میزارمت سرت را از بالشت خودت میتونی بیاری بالا.واینکه وقتی دستتو میگیرم و بهت میگم مامان بلند شو.خودت میتونی بلند شی بدون اینکه من دست های تو رابکشم....                                                                                           2.یاد گرفتی دیگه صداهای مختلف از خودت در میاری و عکس العملت به خیلی چیزها زیاد شده.مثلا وقتی tv را روشن می کنم و تو را می خوابونم جلوش.وحالا یه برنامه ای که کارتون باشه یا رنگی رنگی زیاد داشته باشه توش.توجهت را جلب میکنه.و باهاشون حرف میزنی و تند وتند دست و پاهاتو میکوبی زمین و صدای بلند از خودت در میاری.ومن هم یخورده می تونم به کارهام برسمنیشخندعزیزم تصمیم گرفتم چند روز دیگه برم بیرون و برات چند تا dvd شعر و کارتون بگیرم.امیدوارم که نگاه کنی بهشون عزیزم...                                               3.یاد گرفتی که جدیدا همه ی دست هاتو میندازی تو دهانتناراحتنمیدونم این چه کاریه منم که هرروز باید دست و صورتت و بشورم چون هم موهات میریزه همش دستاتو که نگاه میکنم مو میشه توش منم میترسم که گلوت بره.عزیزم آب دهانتم که راه افتاده نمیدونم میخوای دندون در بیاری یا یا همینجوری خوشت میاد با دست هات بازی کنیمتفکر                                                 4.طاها جان یه عادت بدی هم کردی که خیلی زیاد بغلی شدی.یعنی دیگه از احساس امنیت و ترس و این حرف ها گذشته.اصلا فقط میگی منو زمین نذارین.همش تو بغلتون باشم.زمانی که بیداری خیلی باهات بازی میکنم و خیلی باهات حرف میزنم و تو هم صدادر میاری و ذوق میکنی.قربونت برم من.ولی زمانی که دیگه لوس بازیت گل کنه.یه گریه ی وحشتناکی میکنی که اگه یخورده دیر برت دارم یعنی فکر کنم حالت بد میشه.انقدر جیغ میزنی که صدات میگیره.منم که مادر مگه دلم میاد برت ندارم.خلااااااااااااااااااااااااصه آقا طاها همش باید تو بغل باشه.                                     5.عزیزم آخری هم اینکه نمیدونم خونه ی خودمون آرامشت زیاده.نه به اون نوزادیت که فقط و فقط خونه ی مامان خودم آروم میشدی و اونجا می خوابیدی نه به الان روز جمه که میریم خونشون از ظهر که میریم تا شب شما شاید در کل 3 ساعت بخوابی اونجا.همش بیتابی میکنی و باید حتما ببریمت بیرون تو ماشین دیگه بیهوش میشی.خونه ی خودمون راحت تری عزیزمزبان                  بله طاها خان این هم از کارهایی که یاد گرفتی مامان جان......                                    مامانی قربونت بره دیگه ما باید با شما هماهنگ بشیم......چیکار کنیم نخودمونی دیگه نفس خان.خدا تو فرشته کوچولوی بامزه را برای ما حفظ کنه.خدا جونم ازت ممنونم و بارها و بارها به خاطر داشتن فرشته ای مثل تو که به ما هدیه داده شکر میکنم.خیلی دوستت دارم وروجک.وقتی کهو اون لپ های خوشمزه ی تو را میبوسم و تو را فشار میدم تو قلبم اون لحظه خیلی لحظه ی قشنگیه عزیزم.یه حس خیلی خوبه...عاشقانه دوستت داریم نفس مامانقلبقلب                                 

طاها جان از این احساسات مامان که بگذریم برسیم به روز قشنگت.عزیزم دیروز پوشک شما تموم شده بود و بابایی هم وقتی صبح از خونه داشت می رفت بیرون بهش گفتم که برای شما پوشک بخره.بابایی میره تا برای شما پوشک بخره تو راه همون جا یه کیک خوشمزه چشم هاشو میگیره.ومیره هم به یاد شما و هم اینکه علاقه ی زیادی به کیک داره میخره و از اونجا هم رفته بود یه بادی قشنگ و یه تیشرت و شلوارک خوشگل خریده بود.ببین چقدر دوستت داره پسرم باباییقلبو غروب که خونه اومدیم یه خوشحالی 3 نفره از خودمون در وکردیم.و چندتا عکس قشنگ از خودمون گرفتیم.مرسی بابا مسعود گل من و طاها عاشقانه و بی نهایت دوستت داریمماچماچ           

          پسر گلم حالا هم نوبتی باشه نوبت عکس های قشنگت هست عزیزم                                                        

                                  

           وای این کیکه چه خوشمزه دیده میشهتعجببرین کنار میخوام خودم تنهایی هامش کنمزبانعروسکم فکر میکنی زرنگیسوال              

                                                                     

                                   

                   قلبطاها جان این بود از عکس های قشنگ 3 ماهگیت.قلب                             

و حالا میخوام عکس هایی که از اواسط فروردین تا الان ازت گرفتم برات بزارم.امیدوارم که خوشت بیاد عزیزم.  

                                   

                              

                

                                                     

 

                                   

 

                                                     

                                                       

                  

                                                     

                                       

                                    

                                     

                                     

                 

                

عزیزم چند روز پیش گذاشتیمت تو روروکت تا ببینیم چه جوری میشینی توش.الهی قربونت برم فعلا نمیتونستی کمرتو راست نگاه داری.همش خم مونده بودی و وسیله های بازی روی روروک را میخوردی.خدا به دادت رسید که بابا مسعود تو را زود برداشت.چون می خواستم بخورمت نفس.ببین چقدر بامزه موندی توشزبان                                                                                                     

                                    

                            

              قلبماچمامان قربون اون خنده های بامزه ات عزیزمماچقلب                                            

 

پسندها (1)

نظرات (14)

♥ مامان مهیلا♥
9 اردیبهشت 93 12:00
وای چه خوشگل شده چه بانمک الهی خدا حفظش کنه یه بوس گنده واسه طاها خان
مامان خانمی
9 اردیبهشت 93 13:44
من عاشق این تیپش هستم چه لباسایی تنش میکنی مامان جون. خدا برات حفظش کنه این پسری شیرین و دوست داشتنی رو. خدایا به همه مامانا نی نی بده زندگی با بچه چقدر قشنگه. آهان راستی یادم رفت بگم شروع چهار ماهگی طاها جون مباررررررررکککک
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارینالهی آمین خدا پسر شما را هم براتون حفظ کنه.این فسقل خاله کی به دنیا میاد آخه.من فکر کنم از شما بیشتر عجله دارم.خیلی دوستتون دارم دوست خوبم مواظب خودت باش عزیزم
مامان محمد پارسا
9 اردیبهشت 93 13:59
ای جونم به طاها خان.قربونت بشه خاله چقدر خوردنی شدی تو چقدر کاراش شبیه محمد پارساست 3ماهگیتم مبارک فسقلی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربونممرسی خاله جونم محمد پارسا را حسااااااااااااااااااابی ماچ کن از طرف من
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 14:42
سلام 4 ماهیگیت مبارک عسلکم
مامان علی
9 اردیبهشت 93 17:14
آخ دختر این عکسهای خوشگل دل منو برد..طاها ماشالله هزار ماشالله خیلی نازه....طاها جوووووونم ورودت رو به 4ماه تبریک میگم...کاش طاها پیشم بود کمی گازش میکرفتم و میبوسیدمش.راستی منم دیگه طاقتم کم شده.دعا کن این جند هفته هم بگذره و من علی جوووووونم رو بغل کنم انشالله
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم شما همیشه به ما لطف دارینمن همیشه شما را دعا می کنم گلم.امیدوارم که علی جونت زود زود و سالم و سلامت بیاد تو بغلت.اون موقع من میام حسااااااااااااااااااااابی گازش میگیرم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 17:40
4 ماهگی مبارک گل پسرم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییییییییی خاله جونم
♥پرنیان♥مامان متین
9 اردیبهشت 93 17:45
ماشالا ..خدا حفظش کنه.. چ دلم نی نی خواس
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم خوشحالم کردینمتین جون را ببوسین
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 19:39
من طاها کوچولو رو مثل پسر خودم فرز می کنم همه ی گل پسرا و دخترا رو مثل بچه های خودم فرز می کنم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم ازتوناون نشانه ی خوش قلب و خانوم بودن شما استولی ای کاش همه ی آدم ها مثل ما باشند.خیلی ها تو ظاهر با آدم حرف می زنند.ولی م من اصلا دوست ندارم اینجور قلبی داشته باشم.باز هم ممنونم ازتون من و طاها هم شما را خیلی دوست داریم.
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:32
مبارکه تپلیه من اسفند یادتون نره مامان جون راستی دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونمحتما عزیزم
مامان دانیال-ویانا
10 اردیبهشت 93 14:20
سلام مامانیه گل هزار ماشالا به پسر نازت خدا حفظش کنه 3ماهگیشم مبارک ایشالا همیشه شاد و سالم باشه قررربونش برم راستی عزیزم دخمل من یه هفته از پسرت بزرگتره خوشحال میشم با هم دوست بشیم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بوووووووووووس واسه مامانی و طاهای ماهش
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزیزم ممنونم خانمی مهربون خدا دخملی شما را هم براتون حفظ کنه.حتما عزیزم با افتخار لینک شدیدخوشحالمون کردید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم.کلی بوس برای شما عزیز فرستادم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
10 اردیبهشت 93 18:12
سلام خوشگلم خوبی؟
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خوبم خاله جونم.شما خوبید
مامان نغمه
12 اردیبهشت 93 0:27
ای جونم آقای خوردنی... سه ماهگیت مبارک خاله... پشرفتات مبارک باشه... بسلامتی ایشالا
مامان ستیانفس
13 اردیبهشت 93 11:57
عسل عمه سه ماهه شدن مبارکتو نمی گی با این همه عکسهای خوشگل که از خودت میذاری من اینجا چیکار کنمعسلم خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممممم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسیییییییییییییییییییییییی عمه ی مهربونمدوستت دارم م م م م م م م م م م م
نفس (مامان مهرسام)
16 اردیبهشت 93 22:19
خوشگل خاله 4 ماهگیت مبارک گل من همش دور هم شیرین کام باشین کیک خوشگل نوش جان تان. لباسات خیلی نازن خوشتیپ بامزه گوگولی من