طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طاها کوچولو

بدون شرح............

1393/1/28 1:27
231 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

                                  

                                   

                                     

                                  

                                  

                                   

                                  

                                     

                                     

                                     

                           

       

                                        

                             

                             

                                    

    قلب        قلب         قلب           قلب           قلب           قلب          قلب          قلب        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه جوووون و ستیا نفس
28 فروردین 93 12:01
سلااااااااااااااااااااااااااااام عسلی خوشگل عمخ به به چه پسمل عسسسسسسسسسسسلی عمه فدای اون خنده های خوشمل و خوردنیت جیگررررررررررررررردوستت دارم یه عالمه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییی عمه جونممنم شمارو خیلی خیلی دوشت دارممممممممممممم
مامان خانمی
28 فروردین 93 13:07
وای وای وای مامانی چه هنرنمایی هایی کردی با عکس طاهاجون
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
هنر های گوشی باباشه عزیزم
خاله مریم(مامان محمد معین)
29 فروردین 93 2:14
ای جوووووووووووووووووووووووووونم. چه پسر قند عسلی چه جیگری شده این پسر.قربون خنده های ناز و نگاه معصومت.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییی خاله جونمحمدمعین را از طرف من حساااااااااااااااابی ماچ کن
madarkhanomi
29 فروردین 93 14:41
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک !
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک!
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
29 فروردین 93 15:09
سلام مادر جان روزت مبارک خواهر منم آستارا زندگی می کنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااام ممنونم که به ما سر زدیدمن هم تبریک می گم مادر عزیزواقعا،خوشحال شدمیه همشهری دیگه هم پیدا کردمم.به خواهرتون سلام برسونید.باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
30 فروردین 93 13:33
سلام ممنون باشه چشم حتما سلام میرسونم نازی 3 4 بار آستارا اومدم حیران هم رفتم شهر بسیار زیبایی دارید
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بنيتا
31 فروردین 93 0:34
سلام عزيز دلم ،روزت مبارك باشه ،هميشه سلامت وشاد باشى ، به ما هم سر بزن
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااام روز شما هم مبارکانشاالله سایه ی پر مهرتون همیشه بالای سر خانواده تون باشه عزیزم.شاد و سلامت و خوش باشید
هانیه (دختر دایی عرفان)
1 اردیبهشت 93 19:04
اخیییییییی...عزیز دلم.....خوشمل من....نت من چند مدتی قطع بود و نمیتونستم بیام طاهاذجون رو ببینم. االهی من فدای اون لپ هاش بشم...راستی پسر عمه من هم به دنیا اومد......
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزمممنونم گلم شما لطف دارینخوشحال میشم گلم وقتی به ما سر می زنیاه واقعاچه طور شد مگه هنوز مونده بود که