طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

طاها کوچولو

عکس های 13 بدر و روزانه های طاها جونم

1393/1/25 12:25
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام به پسرییییییییییییی گلمممممممممممممم.......                                     عزیزم مامان اومد بازم برات از زندگی قشنگمون بگه....پسرم در ایام عید نوروز خیلی بهمون خوش گذشت.تقریبا هرروز یه جایی می رفتیم و تو همه جا را با تعجب بازدید میکردی ،دیگه انقدر سقف خونه ها را نگاه کردی ،خونه ی خودمون هم میومدی همش سقف نگاه میکردی و از بس گشته بودیم تو خونه بی تابی میکردی و ددر میخواستی.اینجاش هم بگما رکورد عیدی ها را زدی ناقلا خانچشمکخونه ی هر کسی زفتیم بهت عیدی دادند و طاها خان این شد که پولدار شد قربونت برمزبانالبته از همه ی کسانی که به طاها عیدی دادند تشکر میکنم.دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید.و عیدی بابا مسعود هم این بود که برات یه حساب بانکی خوب باز کرد و همه ی عیدی ها و عیدی خودش را برات واریز کرد.دستت درد نکنه عشقم خیلی دوستت داریمقلبقلبماچماچطاها جان با بودن تو در این ایام و روزها بهار ما زیباتر شده نفسم.با بودنت در کنارمون زندگیمونو یه طور دیگه ای کردی پسرم.می خواهم برات ازکارهای شیرینت بگم.....طاها جان دیگه میتونی از خودت صدا در بیاری مامان جان.وقتی باهات حرف میزنم ،میمونی نگاه میکنی و یه دفعه ای از خودت صدا درمیاری و میخندی.عاشق این هستی که تنهات نذارم وقتی بیداری و هر جا میرم منو نگاه می کنی و قیافتو یه جوری میکنی که خیلی دلم برات میسوزه...  بابا مسعود وقتی از سر کار میاد خونه تا صدات میکنه بهش نگاه می کنی و شروع می کنی به خندیدن.دیگه اینکه اتاقت را خیلی دوست داری.روزهایی که گریه میکنی وقتی میبرمت اونجا و تو تختت می گذارمت و عروسک های موزیکال روی تختتو روشن میکنم و وقتی که اون ها شروع می کنند به چرخیدن و آهنگ  زدن تو ذوق می کنی و شروع میکنی صداهای ناز از خودت در میاری و انگار میخواهی همه ی اون ها را با دستت بگیری.ووقتی عروسک نی نی تو بهت میدم و می گم طاها عروسکت و بگیر،ببین عروسکت چقدر خوب میتونه حرف بزنه: بعد چند بار گفتنم یه جورایی میخوای بگیریش ولی الهی قربونت برم هنوز نمی تونی تو دست های نازت بگیریش عسلمماچودیگه اینکه اگه کسی رو یه مدت حالا خیلی کوتاهی نبینی و اون بیاد خونمون و ببینیش اول شروع می کنی لباتو جمع می کنی و گریه می کنی و حالا اون بیچاره باید کلی نازتو بکشه و صدات کنه وتو آروم بشی و باهاش بخندی.وبدتر اینکه عزیزم خیلی بغلی شدیییییییناراحتالبته قربونت برم احساس امنیت میکنی وقتی بغلت میکنیم ولی پسرم مامان را نمی گذاری هیچ کاری کنم.فقط تو خوابیدنی میتونم کاری کنم اونم اگه یه ذره سرو صدایی کنم فوری بیدار میشی .وباید بازم بغلت کنم.همه ی کارها مو شب ها می کنم.دیگه چیکار کنیم عسلیییییییییییی ما هستی دیگه گل پسرم.ماچخلاصه تو شدی نقل و نبات زندگی مابغلکلی مارو می خندونیییییییییی با کارهای خوشمزه واین هم بگم که وقتی بهت شیر میدم نگاهای خوشگلتو از من نمیگیری و همچین دست منو میگیری و فشار میدی که اصلا نمیتونم دستم و دربیارم از تو دستت.شده ساعت ها تو بغلم خوابت برده و من نذاشتمت تو تختت.چون بغل من خیلی میخوابی و من هم همون جوری نشستم خوابم برده.......... خوب فعلا این کارها را یاد گرفتی مامان.الهی مامانی قربونت برم عزیزکم برات هر چی خوبیه آرزو دارم.امیدوارم که خداوند تو وروجک کوچولو را برای ما حفظ کنه.با تک تک نفس های تو زنده هستیم. با تو نفس می کشیم.خیلییییییییی زیاد بهت وابسته شدیم و عاشقت هستیم.پسرکم امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و عاقبت بخیر بشی مامان جان.فکر کنم این بزرگترین و گران بهاترین آرزوی قلبی که یه مادر میتونه واسه بچه اش داشته باشه.همیشه مراقب خودت باش پسرمقلبوحالا عکس های خوشگل تو برات میذارم تا ببینی و کیف کنی.حالا امیدوارم وقتی خوندن و نوشتن یاد گرفتی بهش اهمییت بدی و بخونیشون..................................

                               پسرم اینجا آماده شده داریم میریم 13 را بدر کنیممممممممممزبانبه به پسرم چقدر خوش تیپ شده.مامان قربونتتتتتتتتتتتتتتتت                                                         

وطاها سبزه به دست ،کنار رودخانه بیجاربینماچ

 

 

   وطاها جون سبزه اش را تو رودخانه انداخت و سبزه رفت. بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای                      

          قلب و حالاااااااااامی رسیم به روزانه های طاها جونمممممممممممممم قلب                                                    

                                                          یه روز خوب و دلبرییییییییییی کردن عسلیییییییییی برای مامی جونشششششششششش                                                                                                                                           اینجا پسر گلممممممم تو خواب نازماچوبعد از بیدار شدنش این کارها را میکرد.                                                                   اهی مامان فدات بشهبغلهرروز این کارها را میکنی و دل مامان را میبری و مامان باید بشینه و کارهاشو تعطیل کنه و شیطونی های شما را ببینهماچمیشینم پسرم اصلا کارم همینهزبان                                                                    یه روز صبح پسرم و پدر جانش با هم دست به یکی کردند تا نذارند من بخوابمکلافهکلافهانقدر که این دوتا با هم حرف می زدند بغل گوش منکلافهکلافهکلافهکلافهکلافه                                                            وتو این عکس ها هم طاها خان همچنان داره واسه مامانش دلبری میکنهماچماچماچماچماچماچماچ                           

                      

                       

     

                      

       

 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچبغلماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ 

       پسرم تو این عکس ها ژست گرفتهخندهمامان قربونت برهههههههه نفسسسسسسسسسماچ                   

                           ماچماچماچقلبقلبقلببغلبغلبغلماچماچماچقلبقلبقلببغلبغلبغل                   

                                

                       

طاها جان این ها بود عکس های این چند روزت مامان جان.مامانی بازم میاد با عکس های جدید تر قربونت برم.در ضمن از دوست های گلم هم کمال تشکر را دارم که همیشه و همیشه به من و طاها لطف داشتن و دارند.عزیزانم به خدا منم دلم می خواد زود زود از طاها عکس بذارم ولی نمی تونم این پسر من انقدر شیطون بلا شده که دیگه کمتر وقت میکنم بیام وبشو آپ کنم.هنر کنم به کارهایی اصلیم می رسم.ولی بازم سعیمو میکنم که هر ماه عکس های طاها را بذارم.قربونتون برم دوستهای خوبم .همتونو دوست دارم شما به من و طاها محبت دارینماچ                                        طاها جان مامان نگین همیشه دوستت داشته و عاشقته گلم.قلبقلبقلبقلببه امید دیدار مجددبای بای                                     

                  روز شنبه......تاریخ 23 فروردین 1393......ساعت1 بامدادخمیازهخمیازهخمیازه

                    

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آی ناز
24 فروردین 93 1:20
این دلبریات من یکی رو کشته به خدا.
مامان خانمی
24 فروردین 93 13:38
الهی قربونت برم وروجک که سبزه از خودت بزرگتره. نگین جون وقتی شما از کوچولوت مینویسی و اینکه از بودنش چقدر لذت میبری من خودم و با محمدسجاد تصور میکنم و بی تاب میشم واسه بودنش در کنارم.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
آخی قربونت برم عزیزم.دیگه چیزی نمونده راحت بشی.آره واقعا هم سبزه از خودش بزرگتره.البته طاها خودش هم سبزه کوچک داشت.اما زرد شده بود نمی دونم چرا دیگه عکسشو نذاشتم تو وبلاگ
madarkhanomi
24 فروردین 93 20:00
سیزده ات مبارک وروجکم. چه عکسهای قشنگی گرفتی نانازم عجب جای دنجی رفتین سیزده بدر!
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خاله جون 13 شما هم مبارک البته با تاخیرممنونم خاله جوندوستتون دارم
مامان خانمی
25 فروردین 93 7:38
شما بگو آخه من روزی چند بار بیام عکسای گل پسری رو نگاه کنم تا سیر بشم؟؟؟؟؟ الهی قربونت برم طاها جونی کاش محمدسجاد من هم همینقدر خوشگل باشه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییی خاله ی مهربونمعزیزم حتما حتما ،اصلا شک نکن محمدسجاد هم خوشگل میشه.این را من مطمعنم.ببین عزیزم تو بارداری هر کی رو زیاد نگاه کنی و از اون خوشت بیاد بچه شبیه اون میشه.اول منم قبول نداشتم این حرف را ولی واقعا سر طاها درست دراومدقربونت برم شما خیلییییییی به من و طاها محبت دارینبه خدا نمیدونین ندیده چقدر دوستتون دارم.شما خیلی خانم با محبتی هستین
شادی ( دختردایی عرفان)
25 فروردین 93 12:29
وااااای...خاله جون...چه پسر توپل و بانمکی داری...ماشاالله...خدا نگه داره براتون.....واااای چه لپایی.....ادم می خواد مثل سیب گاز بزنتشون..
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسیییییییییی گلمممنون که بهمون سرزدید.بازم بیاین
شادی ( دختر دایی عرفان )
25 فروردین 93 12:32
راستی خاله..جون اگه اهل داستان هستین..یا کسی رو می شناسین که داستان خون باشه..من یک وبلاگ دارم که تازه باز کردم....خوش حال میشم..بهم سر بزنین....romanlovess501.blogfa.com
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
وای چه خوبمن خودم خیلی داستان دوست دارم،خواهر شوهرمم دوست داره ،مامان ستیانفس هستش.به اون هم میگم.من الان خودمم میام ببینم چه جوریهاومدمممممممممممممممممم
مامان عرفان
26 فروردین 93 8:46
سلام عزيزمو واقعا چه دلبري مي كنه اين پسري. عكسهاش چه نازن .دقيقا مثل خودش. عزيزم دكتر شهبازي بهم قول داده كه لگن مناسب براي زايمان طبيعي داشته باشم خودش براي زايمانم مياد و تازه خانوم عظيمي هم مياد. برام دعا كن. چون دوست دارم زايمان طبيعي داشته باشم. اما 15 ارديبهشت معلوم ميشه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم گلماه واقعا دوست داری طبیعی بیاریآفرین به این شجاعتآره اگه اون ها باشن بالای سرت خوبه..امیدوارم که زایمان راحتی داشته باشی.مواظب خودت باش
مامان علی
26 فروردین 93 10:56
سلام.خوبی گلم؟؟ الهی ...پسرت خیلی ماهه..یعنی پسر منم به این خوسگلی خواهد بود خدا؟؟؟ عزیزم مواظب خودت وپسرت باش...از طرف من ببوسش...ماشالله که یدونه است..آخ جوووووونم وایه اداهاش در اومد
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم خوبمحتما یه پسر خوشگل و ملوس انشاالله به دنیا میارینباشه عزیزم حتما میبوسمش.خاله ی مهربون طاها هم شما را یه عالمه از همین جا بوس میکنه
madarkhanomi
27 فروردین 93 12:39
بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود ماخدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما به هم بد کردیم ، ما به هم بدگفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هرحادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم ؟
مامان نغمه
27 فروردین 93 17:05
ای جونم عزیزدلم... ماشاالله خاله... خدا حفظت کنه
عمه جوووون و ستیا نفس
28 فروردین 93 12:04
آخه شیطونک من،من چیکارکنمنمی تونم از اینجا قورتت بدمبیا خونمون تا حسابی بچلونمت و نازت کنم پسرخوشگلمدوستت دارررررررررررررم عزییییییییییز دلم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
باشه عمه جونم میام