طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طاها کوچولو

روز مادر مبارک

1393/1/31 1:43
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی چشم به جهان گشودم،قلب کوچکم مهربانی لبخندونگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کردم.دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبایی بر چهره ی خسته ات نشست و دنیایت سبز سبز شد ،و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت.از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پر مهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد..........

 

 

    

                    

                        

 

                    حرف های دلم به مادرم

 

عزیزترینم مادرم ،مهربانم مادرم..... می خواهم چند سطری برایت بنویسم..... میخواهم برایت بگویم حرف دلم که شاید بعض هاش را نتوانسته ام به زبانم بیاورم و بگویم.....                                          

 نمیدونم از کجا شروع کنم.نمیدونم از کدام مهربانی ها و خوبی هات بگم.مامانم تو خیلی برای من زحمت کشیدی و من هم با تو بودم و همه ی سختی هایی که فقط و فقط به خاطر آینده ی من و برادرم تحمل می کردی که ما آینده ی خوبی داشته باشیم ،دیدم و در کنارت بودم.                                                          

مامان از روزهایی می گم که من و تو دوتایی با هم تو شهر های غریب زندگی می کردیم و با هم میموندیم.از وقتی که دبیر کلاس 4 من بودی و الهی قربونت برم هیچ وقت نمی گذاشتی من از اینکه تو مادرم هستی تو کلاس درس سو استفاده کنم.و همش بهم میگفتی هیچ وقت به من تو کلاس درس (مامان نگو)والهی قربونت برم مگه من به جز کلمه ی قشنگ مادر میتونستم بهت چیز دیگه ای بگمسوالقربون اون جدییتت برم من.....                                                                     

 

 روزهایی که پشت سر هم سپری میشد.و من میدیدم که وقتی آخر هفته ها میشد و می خواستیم بیاییم شهر خودمون و پیش بابا و برادرم چه ذوقی داشتیم و چقدر خوشحال میشدیم.                         

مامانم میدانم که این خاطرات خوب را خودت بهتر از من میدونی.آخ مامان چه روزهایی داشتیم دوتایی باهم.چقدر خوش بودیم و خوش میگذشت بهمون..........ولی خوب از یه طرفی هم خیلی دلمون می خواست تو شهر خودمون باشیم و وقتی هم که انتقالی تو گرفتی آستارا ،مامان من دیدم ،اون اشک شوق را تو چشم های نازت دیدم .چقدر خوشحال شدی .وبهم گفتی دخترم دیگه سختی هامون تموم شد ،دیگه هر روز بابا و برادرت را میبینی.....مامان روزها چقدر زود گذشت و من چقدر زود بزرگ شدم و خیلی زود ازت جدا شدم و ازدواج کردم......                                                            

 روز هایی شده که من تو را خیلی اذییت کردم ،حرف گوش ندادم ،با صدای بلند باهات حرف زدم ،قهر کردم و......... ولی مامان مهربانم در هر بارش تو بودی کنارم،همیشه نازم کردی و یه جورایی خودتو به من نزدیک کردی که مبادا ازت دور بشم.همیشه هوامو داشتی....           

مامان زمانی که دلم گرفته بوده و غصه داشتم فقط فقط به تو پناه آوردم و حرف های دلمو به تو زدم.چون همیشه یارو یاورم بودی و بهترین شنونده برای حرف های دل دخترش.مادرم من این را خوب میدانم که بهترین حامی دختر مادرش است......

 

 باورم نمیشه 2 روز پیش نمیدونم این چه حسی بود که یک دفعه ای دلم هوای تو را کرده بود ،هوای اینکه مثل بچه گیام بیام دراز بکشم و سرم را بذارم رو پاهات و تو موهای منو نوازش کنی و بهم حرف های قشنگ بزنی. مامان دیدی که اومدم پیشت و همون کاررا کردم وتو مثل همیشه........    

 

مامان من کلمه ی قشنگ (مادر) را زمانی خوب درک کردم که خودم مادر شدم.....آره مامانم زمانی که خودم مادر شدم و برای اولین بار طاها را بوسیدم و بهش شیر دادم.وای خیلی زیاد حس خوبی بود.مامان تو بخاطر من تو زایمانت خیلی عذاب کشیدی ،البته همیشه بهم میگیازباننیشخندولی انقدر ما را دوست داری که هر بار ازت میپرسم ،مامان بچه گیام چه جوری بودم ،کی دندون در آوردم ،کی خندیدم ،کی وکی.....تو هربارش میگی من یادم رفته مامان ولی همه ی کارهاتو زود انجام دادی ،بعدش هم میگی اه چه سوال هایی از من میپرسی دخترمسوالوعکس العمل منتعجبتعجبکلافهچون این سوال ها را به خاطر طاها میپرسم ازت..مامان گلمی دیگه.الان دلم می خواد پیشم بودی حسابی میبوسیدمت.باشه برای فردازبان                                                                                                      

راستی مامان مادر بودن چه حس عجیبیه ،چه حس قشنگیه.قلب                                                  

آره مامانم ،من الان مادرم ،مثل شما..... همون نوه ی نازت طاها ،طاهایی که حتی بیشتر از من دوستش داری،خودت گفتی مامان نوه چقدر شیرین بوده  من نمیدونستم.یعنی مامان من این محبت تو را حس میکنم.طاها را خیلی زیاد دوست داری..                                                                          

مامان مهناز گلم من هیچ وقت ،حتی برای یک ثانیه نمی تونم فکر کنم که پیش من نیستی.اصلا نمی خواهم این فکر را تو ذهنم بیارم.پس خیلی مواظب خودت باش مامانم.نمیدونم این چه حسیه ،مامان همیشه خودت بهم گفتی که دخترم بیشتر از حد به من وابسته نباش.ولی مامان من نمیتونم.من           

من اگه یک روز با تو تلفنی حرف نزنم و صدای پر مهرتو نشنوم نمیتونم بخوابم. خیلی زیاد بهت وابسته هستم........                                                                                                       

 دیگه بیشتر از این نمیتونم ادامه بدم ،چون هر چقدر از خوبی ها و مهربونی هات بگم کم گفتم.

مامان من بدون طاها میمیرم.این همون حس قشنگیه که گفتم.قلب                                               

مامان جانم ،الهی قربونت برم نمیتونم کلمه ی زیبایی را پیدا کنم و بهت بگم. انگار همه ی اون جملاتی که میخواستم بهت بگم کلا از ذهنم پاک شد.ولی مادرم تو ببخش منو.                           

بخاطر همه ی کج خلقی هام و همه ی شیطونی هام. ،دختر یکی و یدونه ات را ببخش .. راست گفتند که بهشت زیر پای مادران است.چون کسی را سخاوتمند تر از مادر سراغ ندارم.......وقت هایی که مریض میشی و به روت نمیاری تا مبادا من ناراحت نشم ولی مادرم من خیلی زود میفهمم .چون یه حس عجیبی بین مادر و دختر است.مامانم الهی قربون اون دستت برم که درد میکنه و با همون دستت و قتی میایم خونتون سنگ تمام میذاری و همش کار میکنی ،با همون دستت که نباید چیز سنگنین برداری بر میداری،وقتی میام کمکت کنم میگی نمیخواد تو برو بشین.قربونت برم با همون دستت طاها را بر میداری و وقتی درد میگیره به روت نمیاری ولیییییییییی مامانم من همه ی این ها را می فهمم......ای مامان مهربانم آخه کدام خوبی هات را بگم.....مامانم فقط این را می توانم بگم که  دستهای پر تلاشت را همیشه بوسه باران میکنم.به خاطر همه ی زحماتی که برایم کشیدی و منو بزرگ کردی و یه دختر باشعور و خوش قلب به بار آوردی و همیشه بهم یاد دادی که با همه کنار بیام و با هر کسی زود اخت بشم بارها و بارها ازت تشکر میکنم و بعد خدا تو را سجده میکنم مادرم.واز خداون بزرگ می خواهم هر چیزی که واقعا از ته دلت می خواهی بهت بده و تو را صحیح و سلامت زیر سایه خودش برای من و برادرم حفظ کنه...........                                                                                                           

مامان امیدوارم دختر خوبی برات بوده باشم....خیلی زیاد دوستت دارم مادرمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ                

                                   دست کوچک پسر گلم در دست من

                 

                 

                  

            طاها جان خیلی دوستت دارم و امیدوارم مادر خوبی برایت باشم عزیزمقلب                              

از خداوند بزرگ می خواهم به حق فاطمه الزهرا دل همه ی مادر های عزیز را در این روزها شاد کند.الهی که هیچ مادری داغ بچه اش را نبیند.هیچ مادری غمگین نباشد،و هیچ فرزندی دل مادرش را نشکند.هرچند مادر روحش بزرگ تر از این ها هست که با یک اشتباه کوچک فرزندش دلش بشکند....                        

مادر شوهر عزیزم روز مادر را به شما عزیزم تبریک میگم و همیشه قدر دان زحماتت هستم و شمارا هیچ وقت کمتر از مادرم ندیدم و همیشه برایم مادر خوبی بودین.به خاطر همه ی زحمات و مهربونی هات ازت بارها و بارها ممنونم و انشاالله خداوند شما را در پناه خودش سالم و سلامت حفظ کنه.دوستت دارم مادرمقلب                         

دوستان وبلاگی عزیزم روزتون مبارکماچامیدوارم خداوند سایه ی شما عزیزان را از سر فرزندانتان کم نکندو همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده ی عزیزتان باشید.دوستتون دارمقلب                                    

                                       

 

   

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خانمی
31 فروردین 93 6:59
سلام عزیزم با این نامه ای که واسه مامانیت نوشتی اشک ما رو درآوردی که. انشالله خدا همه مادرا رو واسه بچه هاشون حفظ کنه. مخصوصا شما رو واسه طاها جونی خاله.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم روز شما هم مبارک گلمآخی الهی قربونتون برم به خدا قصدم این نبود.خداوند انشاالله مادر شما را هم برای شما حفظ کنه
مامان ستیانفس
31 فروردین 93 19:26
وخداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد روز زن به همه نمکدانهای زیبای زندگی مبارک باد
مامان علی
1 اردیبهشت 93 16:08
سلام.گلم.روزت مبارک...خدا هم مادرتو و هم پسرتو و هم شوهرتو واست نگه داره...از نامه ی پر مهرت استفاده کردیم.انشالله خدا به ما هم لیاقت بده تا مادر خوبی واسه بچه هامون باشیم...بووووووووش واسه طاها جون
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
روز شما هم مبارک گلمممنونم عزیزم همچنینانشاالله
مامان نغمه
1 اردیبهشت 93 23:50
عزیزم الهی همیشه کنار هم شاد و سلامت و خوش باشین ... خدا مامان گلتو برات نگه داره و شما رو برای گلت
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم خانمیهمچنین شما را دوست خوبم