طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طاها کوچولو

میلاد با سعادت حضرت محمد رسول الله مبارک باد

1392/10/28 21:20
199 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                         نور عترت آمد از آیینه ام.......کیست در غار حرای دلم                               رگ رگم پیغام احمد می دهد ......دلم بوی محمد می دهد .....                               میلاد پیامبر اکرم و امام صادق تهنیت باد......                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان درین
28 دی 92 3:29
http://www.babysale1.blogfa.com/
حبه قند
29 دی 92 10:43
منم به شما تبریک می گم انشاله زیر سایه حضرت محمد نی نی تون بدنیا بیاد.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم خانمی مهربون
مامان سبحان
2 بهمن 92 14:05
سلام...عزیزم منتظرم تا خبر بدی نی نی ات کی بدنیا اومد...زودی خبر بده ها
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزمحتما مگه میشه خبر ندم.فقط برام دعا کنی مامانی مهربون
ساره
7 بهمن 92 19:59
سلام عزیزم...چیزی نمونده تا لحظه هایقشنگ مادر بودن رو تجربه کنی.... فقط اینو بدون که بعد از زایمان چه لحظه های سختی داشته باشی چه آسون سعی کن فقط از مادر بودنت و کنار نی نی و عشقت بودن لذت ببر ...دوستت داریم .بوس
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم عزیزمخیلی خوشحالم کردین خانمی مهربونالان حسابی دلهره دارم و از یه طرف هم خوشحالم که پسرمو میبینمارشیاجونو از طرف من حسابی ببوسیندوستتون دارم