طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طاها کوچولو

شب آخر مامان و نی نی

1392/11/7 22:17
282 بازدید
اشتراک گذاری

                                      سلام پسر عزیزتر از جانم قلب                                             مامان جون ،پسر نازم امشب شب آخری هست که تو شکم مامانی هستی نفسم.......باورم نمیشه که 9 ماه به این زودی سپری شد.،آره عزیزم 9 ماه با هم بودیم ،باهم نفس کشیدیم،تو رو تو همه ی  وجودم حست کردم ،عاشقت شدم ،تو با اومدنت تو وجودن من.....منو مادر نامیدی عزیزمقلب شادی هام ،گریه هام،بی خوابی هام ،سختی هام همه همه رو باتو تجربه کردم.............ولی عزیزم تو میوه ی عشق زندگی من و مسعود بودیقلبقلبخیلی خوشحال بودم پسرم خیلیلبخندهمه ی سختی هارو به جونم خریدم.فقط فقط برای  همچین روزی یعنی فردا 8 بهمن مامان جون......آره عزیزم شما پسری گل انشاالله به امید خدا فردا به دنیا میای ،طاها جونم خیلی خوشحالم که بلااخره میبینمتبغللحظه شماری میکنم که بغلت کنم ،لمست کنم ،ببوسمت ،نگاهت کنم .........خلاصه یه حس و حال دیگه ای دارم نفس مادرقلبقلبوای بابا مسعود از من بدتره ،از خوشحالیش نمیدونه چیکار کنهنیشخندنیشخندنیشخندالهی من قربونش برم خب داره بابا میشه دیگه عشق منزبانزبانزبانپسرم ،یکی یدونه ی من ،خلاصه  هممون منتظر به دنیا اومدنت هستیم ...مامان جون امشب هم مراقب خودت باش ،میدونم دیگه جات خیلی تنگ شده دیگه چیزی نمونده راحت میشی مامانیلبخندطاها جونم ،پسر گلم مامانی دیگه میره به کاراش برسه و زود بخوابه تا فردا زیاد خسته نشم البته اگه بتونم از خوشحالیم بخوابمقلبقلبلبخندلبخندانشاالله زود زود میام و عکس های خوشگلتو میذارم برات.راستی جا داره از همین جا از مامانای گل و مهربون به خاطر حس و حال های قشنگشون که برامون نوشتن و آرزوی خوب برامون کردن تشکر کنم....عزیزانم ازتون ممنونم و روی ماهتونو میبوسم خیلی دوستتون داریمقلب قلب                                                                                     قلب پسرم عاشششششششششششششقتم قلب                                                                            92/11/7/روز دوشنبه/ساعت 10:20                                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان متین جون
7 بهمن 92 22:30
وای مبارکه ایشالا بسلامتی و مبارکی خانومی...واس همه دعاکن آخه میگن تو لحظه زایمان دعات میگیره..واس همه ارزومندای نی نی دعا کنایشالا با عکسای نی نی برگردی منتظریمااااااا
حبه قند
8 بهمن 92 18:33
وای خدای من عزیزم مبارکت باشه برات دعا می کنم زایمان راحتی داشته باشی و پسری و زود بغل بگیری و شیر بهش بدی.
مامان خانمی
9 بهمن 92 11:54
الان که دارم این نظر رو مینویسم حتما گل پسری دنیا اومده تولدش مبارک. ایشاالله هر سه تاییتون همیشه سالم و سلامت باشید.
نی نی پوش
13 بهمن 92 12:43
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش