طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طاها کوچولو

تاریخ تولد تو وسرما خوردگی مامانی

1392/10/22 23:18
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک مامان لبخندعزیزکم شنبه مامانی پیش خانم دکترش رفت تا روز دقیق زایمانمو بفهممسوالخانم دکتر گفت شما وروجک کوچولو 8 بهمن ماه به دنیا میایی مامانی.وای عزیزکم بی صبرانه منتظر اون روز زیبا هستم.همش دارم لحظه شماری میکنم ،کلی خوشحالم واز یه طرف هم ترس از عمل سزارینولی پسرکم همه ی این ترس ها و استرس ها رو به جونم میخرم چون میدونم که با اومدن تو عزیزکم خیلی خوشحال میشملبخندخندهلبخندحالا از بابا مسعود بگم وقتی که روز تولدتو بهش گفتم کلی ذوق میکرد و همش می گفت یعنی همش 16 روز مونده وای اصلا باورش نمیشد.پسرم چند روزی هم هست که بد جوری سرما خوردم و اصلا ویروس لعنتی از بدنم نمیره بیرون و همش میترسم که نکنه تو هم مریض شده باشی ولی نه حتی اصلا نمیخوام بهش فکر کنم امیدوارم پسری من حالش خوب خوب باشه وحسابی تپل شده باشیمامانی که این روزا انقدر سوپ و لیمو شیرین و شلغم خورده که دیگه از همشون بدم میاد ولی چیکار کنم پسرم میخوام زود زود این ویروس لعنتی از بدنم خارج بشه تا تو فرشته کوچولومو مریض نکنم و از خونه هم بیرون نمیرم و میخوام حسابی استراحت کنم... وبی صبرانه منتظر اومدنت هستم نفسم قلبقلبقلبقلب                                                               روز یکشنبه...92/10/22 ساعت 23:15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان خانمی
24 دی 92 13:09
سلام عزیزم ایشالله که هم خودت زود زود خوب میشی هم کوچولوت سالم هست و سرما نخورده. خوش به حالت که دیگه روزای انتظارت رو به پایانه. دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزماین سرماخوردگی لعنتی مگه دست از سرم بر میداره خانم.ممنونم ازت عزیزم و همچنین این آرزو رو منم برای شما خانم مهربون دارم میبوسمتون
حبه قند
24 دی 92 20:17
وای عزیزم مبارک باشه چه خوبه افتادی رو شمارش معکوس انشاله خال عمومیت هم بهتر میشه و با دلی خوش نی نی رو بغل می کنی. راستی سیسمونی هم مبارک/
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام مامانی ممنونم ازتونانشاالله مگه این سرما خوردگی دست از سرم بر میدارهانشاالله شما هم نی نی کوچولوی نازتونو زود زود با دلی خوش بغل میکنینممنون
عمه جووووووووووووووون و ستیاجووووووووووووووونی
27 دی 92 0:28
بی صبرانه منتظر دیدنتم فندق کوچولووووووووووووووووووووووووووووی من
مامان سبحان
28 دی 92 12:07
سلام..خانمی خوش بحالت کم مونده نی نی تو بغل کنی ...انشالله به سلامتی...مواظب سرماخوردگیتم باش..انشالله بزودی عکس نی نی تو میزاری تا ما هم ببینیم..انشالله عملتم به خوبی باشه و پسرتو بغل کنی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزمممنونم انشاالله و همچنین شما نی نی نازتونو بغل میگیرین
مامان محمدمعین
4 بهمن 92 11:41
خوب می دونم چه روزایی داری. انشالا به سلامتی میگذره و خیلی زود کوچولوی نازت رو در آغوش میگیری. قدر این روزا رو بدون عزیزم. همه لحظه هاش پر از خاطره ست و خیلی زود دلت واسشون تنگ میشه. خوب خوب هم استراحت کنه چون با به دنیا اومدن آقا کوچولو دیگه فرصت استراحت نداری.
محمدمعین کوچولو
4 بهمن 92 11:43
سلام دوست جونی. حال فرشته ها خوبه؟ از حال و هوای بهشت چه خبر؟ من یک ماه پیش رو بال فرشته ها نشستم و اومدم تو بغل مامانیم. انشالا تو هم از این سفر به سلامت بکذری و بپری تو بغل مامان و بابات. ما همگی منتظر اومدنت هستیم دوست جونم.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلاااااااااااااااام دوست خوبممحمد معین جونم جام خیلی تنگ شده،همش مامانمو لگد بارون میکنم زودی بپرم بیروندوست خوبم خیلی دوستت دارم دیگه چیزی نمونده بیام واسم دعا کنیااااااااااااااا
madarkhanomi
6 بهمن 92 18:41
انشاله که به سلامتی زایمان کنی عزیزم وبلاگ رو آپ کردم بالاخره،تشریف بیارید خانومی
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم