طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

طاها کوچولو

سیسمونی پسر گلم

1392/10/20 1:35
2,434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پسر گلممامانی بلاخره اتاق قشنگت آماده شد خیلی خیلی خوشگل شده مامانی دست مامانی خودم درد نکنه کلی برات وسایل های خوشگل خرید ممنونم ازت مامانی مهربونمقلبقلبقلبوهمچنین بابایی بابا مسعود کاغذ دیواری اتاقتو خیلی باسلیقه زدن و کلی هم ذوق میکردن از همین جا دستشونو میبوسم وکلی تشکر میکنم ممنونم ازتون پدری مهربونقلبقلبقلب ودر آخر عزیزم بابا مسعود هم کلی زحمت کشید و با عشق کارای اتاقتو انجام میداد واقعا دستش درد  نکنه کلی به مامانی کمک کرد عزیزم پدرت بی صبرانه منتظر اومدنته وخیلی خیلی دوستت داره ازت ممنونم عشقم.خیلی خیلی دوستت داریم بابایی بانمکقلبقلبقلبقلبماچماچماچماچقلبقلبقلبقلب و خلاصه کارای اتاقت تموم شد حالا هم میخوام عکس های قشنگشو بگذارم عسلکم امیدوارم که خوشت بیاد.                                                این کمد لباساته عزیزماینم کمد عروسکات هستشاین هم از تختت مامانیاین هم از لباسای نازت پسرماین هم نی نی لایلای نازتو این هم پاندای بچه گی های مامانیزبانمبارکت باشه پسرم همه ی وسایل های خوشگلت امیدوارم خوشت بیاد از همشون خیلی دوستت دارم عسلکم امیدوارم به سلامتی استفاده کنی ازشونماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب

                1392/10/19  روز پنج شنبه ......ساعت 1بامداد                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ستیانفس
27 دی 92 0:26
عزییییییییییییییییییییییزم مبالکه مبالکهخیلی قشنگ شده عزیزدل عمهآخه تو کی ب دنیا میای تا من درسته قورتت بدم عشقم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی عمه جون خوشگلمدیگه چیزی نمونده عمهدوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان سبحان
28 دی 92 12:09
سیسمونی هاش چه نازن..مبارکش باشه..من هنوز نخریدم اخه مامانم میگه زوده..انشالله بعد عید...صبر ندارم
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونممنم دقیقا مثل شما بودم خیلی عجله داشتم تا قبل 6 ماهگی هیچی نخریده بودم چون جنسییتشو دقیق نمیدونستم.وبعدش تو 8 ماهگی همه ی کاراشو تموم کردم.
خاله مریم(مامان محمد معین)
4 بهمن 92 11:38
وااای چه اتاق خوشگلی. چه وسایل نازی. قربونت برم کوچولوی ناز. الهی به شادی از همش استفاده کنی. مبارکت باشه نازنینم.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله. خیلی دوستتون داریم خاله جون مهربون
مامان مریم
7 دی 93 9:32
مباركت باشه خاله جون ايشااله به سلامتي استفاده كني سرويس خوابت عين عين سرويس خواب امير حسينه روروئكت هم همينطور