طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طاها کوچولو

ختنه ووووووووووو40 روزه شدن طاها جونممممممممممممممم

1392/12/28 2:05
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم.عزیزم بازم مامانی اومد برات از روزهای قشنگت بگه.................                               

طاها جونم چند روز پیش ،یعنی 3 روز بعد 40 روزت ،بردیمت ختنه کردیمت مبارکت باشه پسر گلمهورادیگه واسه خودت مردی شدی مامانی...اوایل خیلی میترسیدم مامانی ،چون اصلا دلشو نداشتم ،اولش نمی خواستم باهات بیام.به بابا مسعود می گفتم خودتون ببرینش ولی بعدش مگه تونستم تو خونه بمونم و تو بری،همین که خواستن ببرنت منم زود آماده شدم رفتیم.وای تا خود مطب دل تو دلم نبود گلم.خلاصه رسیدیم .ولی من اصلا نتونستم داخل مطب بمونم رفتم بیرون........ولی پسرم وقتی صدای گریه هاتو میشنیدم تمام دنیا همون لحظه رو سرم خراب شد....همش بیرون گریه می کردمو خدارو صدا می زدو  تا تو طوریت نشه.الهیقربونت برم مامانی آخه خیلی داد میزدی.خودمو به زور کنترل میکردم که نیام داخل.خلاصه کارت تموم شد و من اومدم داخل و بغلت کردم .مگه آروم می شدی مامانی ،خیلی گریه کردی خیلی عزیزم تو ماشین که بودیم می خواستیم بریم خونه از شدت گریه کردن به نفس نفس افتاده بودی گلم.الهی مامان فدات بشه دیگه نمیدونستم چه جوری آرومت کنم که بلااخره خودت خوابت برد ،خیلی دلم برات سوخت عزیزم.چیکار کنم پسرم ،این کار هم لازم بود.اگه دست من باشه هیچ وقت نمیذارم درد بکشی ،من عاشق تو هستم عزیزم .........                                                                                                         

عزیزم وقتی رفتیم خونمون مادر جونی ها و پدر جونی ها و عمه زهرا همشون اومدن پیشت و زحمت کشیده بودن و برات کادو هم گرفته بودن.دستشون درد نکنهماچخلاصه عزیزم این روز هم مثل بقیه ی روزهامون چه خوب و چه بد گذروندیم و الن که دارم این مطلب رو برات می نویسم شما تقریبا بهتر شدی مامانی.                                                                                                                          

قربونت برم مامانی ،امیدارم هیچوقت تو زندگیت درد نکشی....این بزرگ ترین و زیباترین آرزوی قلبی مادرته پسرم.این را بدون که مادرت همیشه عاشقانه دوستت خواهد داشت پسر نازنینمقلبقلبقلبقلبقلب       

عزیزم حالا هم میخوام یک سری از عکس های 40 روزه گیت و هم چنین ختنه ات را برات بذارم               

الهی مامانی قربونت بره ،اینجا خیلی خوابت میومد.می خواستیم برای 40 روزه شدنت حمومت کنیم        

                                    ای جا هم پسر گلم حموم کرده خوشگل و موشگیل شده و داره برای مامانش می خندهخنده                                          این جا دیگه پسرم از بس که عکس انداختم خسته شد و داره چپ نگاه میکنهعصبانیوای ببخشید پسرم ترسیدم....                      

به به پسرم چقدر خوش تیپ شده،مامان خودتو و پاپونتو یه جا باه بخوره نیشخندماشاالله به پسر نازم                                                       

                                   

تو این عکس هم پسرم آماده شده داریم میریم برای پخ پخ کردن ،الهی قزبونت برم انگار میدونستی چون اون روز همش لباتو جمع میکردی و گریه میکردی..........                                                                                              

                                     پسرم بعد اینکه اوردیمت اصلا حال نداشتی،خوب تقصیریم نداری فدات شم انقدر گریه کرده بودی دیگه حالی برات نمونده بود فرشته ی منفرشته                                                                                                                         

                                              

                                        این کیک کوچولو رو هم وقتی داشتیم از مطب میومدیم بابایی رفت و برات خریدقلب                                                                                        واین هم کادو های قشنگت که لباس خوشگل را عمه زهرا خریده بود و ماشینو مادر جون و مامانی خودم هم وجه نقدی بهت داد.مممنونیم ازتون خیلی دوستتون داریمماچماچماچقلبقلبقلب                                                این بود از عکس های قشنگت پسر مهربونم............................................................  

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خانمی
29 اسفند 92 21:06
خدا حفظش کنه این گل پسری رو ایشالله دومادش کنی مامان جون. هی بزرگتر میشه هی خوردنی تر میشه این آقا طاها راستی سال نو مبارک
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزمقربونت برم خانم مهربون
آی ناز
2 فروردین 93 22:34
خیلی بامزه نوشتین. پسرتون خیلی شیرین و دوست داشتنیه، خدا حفظش کنه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم
علی
3 فروردین 93 13:27
سلام چه وب نازی داری بهتون تبریک میگم حیف تو این وب ناز از شکلکها استفاده نمیکنید تو وبتون از شکلکا بذارید زیبا تر وماندگار تر میشه وب من با کلی شکلکهای پر کاربرد در خدمت شماست حتما بیا از شکلکا دیدن کن نظرت عوض میشه چون هرکی اومده دست خالی بر نگشته من منتظرم من هر روز با شکلکای زیبا بروزم
حبه قند
5 فروردین 93 19:45
ای جانم پسر گلمون رو نگاه کنین چه بغضی کرده مبارک باشه ختنه شدنت و مرد شدنت جیگر طلا انشاله از بلاها بدور باشی. سال نو هم مبارم باشه و براتو ن شادی آرزومندم.
مامان عرفان
6 فروردین 93 16:36
ماشالله به شاپسرمون. مسلمونیت مبارک. وای مامانش من از الان نگران پسرم هستم که وقتی اومد باید توی 40 روزش ختنه بشه. راستش دلم نمیاد پسرم درد بکشه.
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم مامانی مهربونخلاصه یه روزو باید سخت بگذرونی دیگه مامانی.حالا انشاالله که ختنه عرفان جون خوب میگذره واصلا گریه نمیکنه.