طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طاها کوچولو

عکس های سونوگرافی پسرم

1392/8/16 13:45
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی عزیزم.میخوام از روزی برات بگم که منو بابایی نمیدونستیم که تو وروجک که تو دل مامانی حسابی شیطونی میکنی دخملی یا پسرسوالچون دیگه مامانی داشت 6 ماهشو تموم میکرد ودیگه وقتش بود که بدونیم و برات یه سری وسایلی تهیه بکنیم.البته من تا 6 ماه سونوگرافی زیاد شده بودم ولی دیگه میخواستیم قطعی بشه عزیزم.خلاصه تصمیم گرفتیم بریم پیش آقا دکتر.راستش مامانی اون روز من انقدر نشستم تو مطب که دیگه واقعا خسته شده بودم ناراحتوالبته کمی هم اینطوریعصبانیچون آقای دکتر دیر تشریف آوردن و بلاخره نوبت مامانی شد؛ نی نی من نمیدونی که وقتی دکتر سونو میکرد چه حسی داشتم چون فقط وفقط سلامتیت از همه چیز واسم با اهمیت تر بود.وآقا دکتر گفت که خدارو شکر همه چیت نرماله و رشدت خوبه و یه چیز جالب اینکه همش میخواست صورتتو نشونمون بده که تو اصلا همکاری نمیکردی ودر طول 15 دقیقه فقط یه ذره از صورتتو نشون دادی چون یا همش دستت تو دهنت بود یا جلوی صورتتزبانزبانالهی مامان قربونت بره که این همه خجالتی تشریف دارینخجالتخجالتخجالتالبته اون بعدا معلوم میشه که چقدر خجالتی بودینزبانوبلاخره سونوی مامانی تموم شدو شما هم پسملی شیطون بودین.وحالا میخوام چندتا از عکسای سونوگرافی رو بگذارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی که چقدر با نمک بودی عشق مامانخوشمزهخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ستیا نفس
4 آذر 92 16:08
جوجوی نازم قوربون اون دست وپاهای کوچولو موچولوتزودتر بیا که میخوام حسابی ماچت کنم[ماچ ممنون عمه ي خوشگلم خيلي دوستت دارم[قلب راستي عمه جون ستيارو از طرف من حسابي ماچ كن
مامان اینده
15 آذر 92 19:45
سلام عزیزم .. مرسی که اومدی پیشم .. برام ددعا کن تا نینیم سالم باشه و برای همیشه پیشم بمونه چه عکس خوشگلی از نینی داری .. ایشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی نی نی رو بغل بگیری
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم حتما عزیزم انشاالله که نی نی کوچولوت سالم وسلامت میاد تو بغلتشما لطف داری عزیزم ممنونم همچنین شما