طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

طاها کوچولو

تولد 1 سالگی طاها خان

1393/11/14 22:57
2,891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.....                                               

            

طاها جان ،پسر نازم تولد 1 سالگیت هم اومد و رفت و من چقدر خوشحالم که پیشمی عشقم...طاها جان مامان برات یه جشن تولد کوچیک گرفت.عزیزم همه ی فامیل هامون با بچه هاشون اومده بودنند و خیلی بهمون خوش گذشت.چقدر بچه ها شادی کردنند و همش دورت میچرخیدند.الهی مامان قربونت بره شما هم اصلا اون روز نخوابیده بودی و خیلی خوش اخلاق بودیعصبانی

به هر حال جشن تولد پسر نازم به خوبی برگزار شد و درسته یه چیزایی را نتونستم درست کنم ولی درکل جشن خوبی بود و همه شاد بودیم.راستی طاها دوست خوبمون عرفانی هم با مامان گلشون اومده بودنند و مارا حسابی خوشحال کردنند.ممنونم مهزاد جونمبوسپسر نازم هرچه در توانم بود سعی کردم برات چیزی کم نزارم و همه چی عالی باشه.به هرحال امیدوارم خوشت بیاد عزیزم.مامان جان امیدوارم سالیان سال درکنار هم خوش باشیم و سلامت .عشقم امیدوارم 120 ساله بشی گل پسر نازم.مامان نگین و بابا مسعود کلی برات آرزوهای خوب خوب دارنند عزیز دلم.پسرم الان هم عکس های تولدت را برات میزارم.امیدوارم خوشت بیاد...جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

                

                . 

          

        

         

         

        

           

           

           

           

          

این هم شیر عسل مامانمحبتپسر نازم اصلا همکاری نکرد و به خاطر همین عکس هاش کمه،همش گریه میکردی و از بغل مامان مهناز پایی نمیومدی.این چندتاعکس هم به زور گرفتیم.

 

        

               

                  

                           

                        

این هم پرنسس خوشگل جشنمونمحبتمحبتستیا جونبوسبوسبوسبوسبوس

این آقا خوشتیپ هم عرفان خان هستشبوسبوسبوسکه همش وروجک شما را میزدخندونکخندونکعرفان جون خیلی دوستت داریم ،مرسی که اومدی به جشن تولد طاها عزیزممحبتبغلمحبت

                

جشنبغلجشنبغلجشنبغلجشنبغلجشنبغلجشنبغلجشنبغل

پسر نازم این بود عکس های جشن تولد 1سالگیت.عزیزم جشن تولد تو یکی از بهترین ،بهترین و زیباترین روزهای زندگی من بود.خیلی خوشحال بودم اون روز.نمیدونم آخه این چه حسیه.هرچیه خیلی حس خوبیه.وروجک مامان خیلی زود بزرگ شد 1 ساله.تا چشم روهم میزاری فوری بزرگ میشین و وما اصلا گذر زمان را احساس نمیکنیم.عزیزم من و پدر با هم عهد بستیم که هرچه در توانمون باشه.برات کم نزاریم و سعی کنیم بهترین و خوب ترین زندگی را برات بسازیم.ویه فرزند درست تربییت کنیم.پسرم امیدوارم که همینطور باشه و خداوند مارا شرمنده نکنه.وتو هم  مارا به آرزوهامون برسونی.من هرکاری که میخوام برات انجام بدم خیلی حس خوبی بهم دست میده....

طاها جان میخوام اینو بدونی که همیشه تو زندگیت 2 نفر هست که بدجوری عاشقتن/واون 2 نفر من و بابا مسعود هستیم.عزیزم خیلی دوستت داریم و به خاطر داشتن تو هزاران بار شکرگزار خدای مهربونمون هستیم.راستی پسرم به زودی عکس های آتلیه ات هم میزارم....

دوستدار همیشه گی تو مادرتمحبتمحبتمحبت

          

     

 

 

پسندها (3)

نظرات (13)

مامان خانمی
15 بهمن 93 8:23
تولدت مبارک خوشگل من وااااای که چه زود بزرگ شدی انشالله همیشه سالم و سلامت باشی
مامان علی
15 بهمن 93 13:15
سلام.خوبید؟؟ تولدت مبارک طاها جان.انشالله صد ساله شی..عزیزم همه چی عالیه.. خیلی خوبه...ممنون واسه زحمتهات... خدا اجرمونو بده..دست خطتم خوشگله...انشالله عروسیش ماهم بیاییم
مامان حبه قند
15 بهمن 93 15:49
تولد طاها گلی مبارک بسلامتی باشه . خیلی زیبا بود دست شما درد نکنه. ایشاله تولد 100 سالگیش زیر سایه پدر و مادر.
دنیا
15 بهمن 93 19:53
شبیه فرشته ها شدی قربونت برم.امیدوارم120ساله شی
مامان مینای آرتین
15 بهمن 93 23:15
تولدت مبارک طاها جان 120 ساله بشی عزیزم
مامان محمد پارسا
19 بهمن 93 0:13
تولد تولد تولدت مبارک طاها جوووونم دست مامان و بابا در د نکنه سنگ تموم گذاشتن برات.انشاالله تولد 12سالگیت 0
♥ مامان معصومه ♥
24 بهمن 93 17:05
مبارکه مبارکه همه چیز عالی بود انشالله طاها قدر مامان خوشگلشو بدونه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
ممنونم گلم ،شما لطف داری ایشاالله
مامان رویا
25 بهمن 93 9:27
تولدت مبارك طاها جون ...اميدوارم كه 120 ساله بشي و كنار پدر و مادر مهربونت به همه آرزوهاي قشنگتون برسيد....
مامان رویا
25 بهمن 93 9:28
سلام ماماني مهربون مرسي كه پيش ما اومديد ...كلي از كامنتتون انرژي گرفتيم...بازم پيش ما بياييد ...طاها كوچولو را ببوسيد...
آی ناز
30 بهمن 93 1:13
عاشقتم دخترکش تولد مبارک ولی کاش یه عکس تکی و کامل با کیکت داشتی میذاشتیم دسکتاپمون، امان از دست نگین! بازم تولدت مبارک جوجو
مينا مامان اميرعلي
2 اسفند 93 16:31
طاهاي عزيز تولدت مبارك
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم
نیلوفر جون
5 اسفند 93 20:01
سلام عزیزم من اودم دیدم تو هم بیا به وبم سر بزن خیلی پسره نانازی داری
گیلدا
8 اسفند 93 21:00
تولدت مبارک عزیزم من لینکتون کردم