طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

طاها کوچولو

شمارش معکوس برای تولد پسرم

1393/11/3 18:31
2,222 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی هست که نمی خواهی عقربه های ساعت حرکت کنند....

                 نمی خواهی روزها به سرعت بگذرنند......

دلت می خواهد زمان متوقف شود......

              

                این است حال و روز این روزهای من

این هفته دلبندم .پسر نازم هرروز و هرروز با من و نزدیک من است.واین عطر وجودش است که مرا لبریز میکند.لبریز از بودن و ماندن2 ماندنی با عشق و امید .امیدی زیبا به همراه ترسیم رویایی نه چندان دوراز دسترس.این امید را دوست دارم.....

باعث زنده ماندنم میشود.پسرم ،عزیزترینم به خود میبالم که فرزندی چون تو دارم.واز خدای خودم بیش از همیشه سپاسگذا وجود نازنینت هستم.......

طاها جان همیشه باش،همینقدر نزدیک ،هم این طور مهربان.همین اندازه ستودنی....

طاها جان اولین سالگرد به دنیا اومدنت نزدیکه و من خوشحالم که تو پیشم هستی و با تک تک نفسهایت زنده گی میکنم...

عزیزم فقط 5 روز مونده به تولدت و من در تکاپو هستم و همش این ورو اونور میرم و میخوام تولدت را به بهترین شکل برگذار کنم عشقم..خیلی خوشحالم پسرم .چقدر زود تو داری 1 ساله میشی مامانی.به هر حال بیصبرانه منتظر توادت هستم عشقم.مامانی فعلا برم کار دارم بازم میام و برات می نویسم.فعلا  خداحافظ پسرم...... 

ادامه دارد.....


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مرضیه
3 بهمن 93 19:49
یادش بخیر.چه زود یکسال شد..پارسال این موقع ها من تو استراحت بودم و با دیدن عکسهای طاهاجون خوشحال شدم و ثانیه شماری میکردم واسه بدنیا اومدن پسر خودم..این روزها دو نمیتونستم ببینم..یعنی یک روزی میشه که منم پسرمو بغل کنم.حالا طاها جون یکساله شد و پسر من 8 ماهه.خدایا شکرت
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
آره عزیزم ،واقعا یادش بخیر بچه ها خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو میکردیم دارن بزرگ میشن.الهی قربونشون برم ،انشاالله همیشه تنشون سالم باشه.مرضیه جونم خداوند پسر نازتو برات نگاه داره.قربونت برم دوست خوبم لطف کردی
آی ناز
4 بهمن 93 1:06
تولدت مبارت جوجوی خوشگل اندازه موش بودی جوجو چه زود تو یه سالت شد؟ می بوسمت نانازیه دختر کش
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسیی خاله آیناز عزیزمآره دیگه خاله،دیجه داریم بزرگ میشیم دیجهدوست دارم یه عالمه خاله جونم،ای کاش تو هم اینجا بودی روز تولدم
محمد
4 بهمن 93 6:43
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
دنیا
4 بهمن 93 13:15
الهی من فدات بشم عروسک یه روز بعد از تو تولد منهآره تولدت مبارک عزیزم.دوستت دارم هزارتا
آی ناز
6 بهمن 93 0:34
ایشاللا جشن دکتر شدنت جوجو جشن عروسیت، من هم به آرزوم رسیدمو امروز دکتری دانشگاه تهران قبول شدم. ایشاللا بزرگ شی بیای پیش خودم نینی ناز
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام آیناز جون.خوبی عزیزم؟تبریک میگم عزیزم خیلی خوشحال شدم ،انشاالله موفق بشی عزیزم.آینازی خانم دکتر چی میشی؟کودکان؟ممنونم گلم،یکی از بزرگ ترین آرزوهامه که طاهای منم دکتر بشه.انشاالله.
مامان خانمی
8 بهمن 93 14:11
تولدت مبارک نفسم
آی ناز
10 بهمن 93 18:35
مرسی نگین عزیز. نه من دکتری مهندسی پزشکی گرایش انفورماتیک پزشکی قبول شدم. طاها که ماشالله باهوش و فرزه مطمئن باش حتما یه رشته خوب و یه دانشگاه خوب قبول میشه. بازم تولدش مبارک باشه بوس
دنیا
10 بهمن 93 21:17
سلام.تولدت مبارک گل پسری