طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

طاها کوچولو

پایان 11 ماهگی گل پسرم

1393/10/8 23:42
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری مامانی...

                   عزیز مامان پسر شیرین مامان

مثل همیشه روزهای قشنگی را دارم باهات میگذرونم.طاها خیلی شیرین و وصدالبته ماشاالله هزارماشاالله شیطون و شلوغ شدی عزیزم.یه لحظه یه جا بند نمیشی انقدر که پرتحرکی مامانی.

طاها جان عاشق بابا مسعود و مامانم و دایی شایان هستی.هروقت این 3 نفررا میبینی چنان ذوق میکنی و یه چیزایی پیش خودت میگی که دیگه هممون میمیریم از خندهقه قههقه قههقه قههقه قههپسرم کلمه ی بابا را به خوبی تلفظ میکنی و با ذوق تمام پدتو صدا میکنی و پدرت همعینکراضیراضیراضیراضیعینکومن هم چون به من مامان نمیگی و فقط مه مه میگی و وقتی هم که ممه میخوایی بهت میگم بیا ممه زودی با اه اه و خنده میایی طرف ممهعصبانیعصبانیعصبانیآخه پسرم  چرا مامانو صدا نمیکنیو همش بابا را صدا میکنیگریه

بگذریم بلاآخره که میخوایی بگی.عزیزم در مورد راه رفتنت هم هنوز نمیتونی خودت به تنهایی راه بری،ررورکتو خودت به خوبی سرپا میبری جلو قشنگ باهاش راه میری تو خونه ،بعدش از یه سر مبل میگیری و میای طرف دیگه ی مبل ولی خودتو میترسونی و زود میشینی زمینمحبتمحبتخیلی ترسو هستی تو پسملی مامانیسوت

ولی قربونت برم من هم درسته خیلی دلم میخواد زود راه بری فکدوم مادریه که نخواد ولی از یه طرفی هم میگم بلاخره خودت میخوای راه بری و زیاد بهت فشار نمیارم قربونت برم.تو شیرمرد من هستی طاها خانعینکعینکبوسبوس

طاها جان خیلی دوستت داریم مامانی ،هروز که از خواب بیدار میشم خدا را هزار بار شکر میکنم که این فرصتو بهم داد که تورو دوباره ببینم فپسرم درسته خیلی مامانو اذییت میکنی و تو خوابوندت خیلی اذییت میکشم و همش لجبازی میکنی ولی وقتی هم که خوابت میبره همش نگاهت میکنم و روز به روز عاشقترت میشم وحستت میکنم.طاها جان بابایی هم همچین حسی داره بهت اون هم مثل من عاشق تو هست.تو هردفعه که زمین میخوریو گریه میکنی فتو هربارش انگار همون لحظه قلب من از جا کنده میشه ،اصلا دوست ندارم گریه ات را ببینم پسر نازم.ولی چه کنیم که تو پسر نازنازی مامانی هستی و همش گریه ای وبی تاب.طاها جان شب یلدا هم اومد و رفت و امسال اولین یلدات بود عشقم.خیلی باهم خوش بودیم جیگر خان.

طاها جان برای تولدت لحظه شماری میکنم و کمتر از یه ماه به تولدت مونده پسرم....مامانی کلی برات برنامه چیده ،البته اگه شما اجازه بدین که برنامه هامو پیاده کنم شیطونک.

پسرم این سری هم متعصتفانه ازت زیاد عکس ندارم ،چون اصلا یه جا نمیمونی که من از شما عکس بگیرم فقط این چندتارا گرفتم و برات میزارم.

عزیزم بدووووووووووووووووووووووون که مامان بدجوری عاشقته

طاها جان حتی یک لحظه زندگی بدون تورا نمی خواااااااااااام

زندگی من با وجودت و بابودن در کنااااااااااااااااااااارت قشنگه            

                  عشق مادر

      

              

             

              

          طاها جان مامان را ببخش که هندوانه را به این روز انداختم،آخه پسرم مگه گذاشتی مامان یه کار درست و حسابی انجام بده.من که داشتم اینو واست درست میکردم همش گریه میکردی و من هم دست و پامو گم میکنم اینجوری.

           

این هم از کیکت که یه روز قبل برات درست کرده بودمخندونکخندونکخندونکخوشبختانه تو این مورد شما خواب بودینمحبت   

          

          

         

آهاییییییییییییییی شیطونک فدست بکش از این کاراتچشمکخندهچشمکهروقت میریم خونه ی مامانی گیر میدی به این کابینتشون بیچاره دیگه از دستت کمر درد گرفته آخرسر بالش میاره میزاره جلوشون.آخه پسرم چه لذتی میبری از این کاراتمتفکرمثلا مامانی ظرف هارا بد چیده ،طاها خان میره دوباره بچینهدرسخواندرسخوان 

            

     محبتقربون اون خنده های قشنگت برم من عشقممحبت

            

         

                    محبتستیا&طاهامحبت  

  طاها خان بمثلا خوابش بردهخندهخندهگریهگریه  طاها جان اینا بودنند عکس های این مدتمون با شما بلا خان.مامانی الان دیگه خوابش میاد.ولی خیلی زود برمیگردم.خیلی دوستت دارم پسر نازنینمبوسمحبتچشمکبغلمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتبغل

                                                                                                                                                                 

 

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان فرزانه
9 دی 93 0:16
ماشالا چه شیطون مامان طاها جونم یه خواهش دارم یه خواهش مادرانه عاجزانه ملتمسانه تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسی دوست جونیباشه عزیزم حتما خوشحال میشم
مامان علی
9 دی 93 14:09
سلام. ...ای جوووون خاله...چقدر ماهه....فداش بشم..باورم نمیشه علی هم بعد از سه ماه مثل طاها میشه....بووو
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
قربونت عزیزم ،مرسیآره تا چشم رو هم میزاری بچه ها فوری بزرگ میشنانشاالله همیشه تنشون سلامت باشه.ببوسی علی جونو از طرف من
دنیا
9 دی 93 19:25
ghorboone khandehat
مامان خانمی
9 دی 93 23:53
سلام دوست جونم من و محمدسجاد هم یازده ماهگی گل پسری رو بهتون تبریک میگیم انشالله همیشه سالم و سلامت باشه
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
مرسی دوست جون مهربونممحمدسجاد گلمو ببوسی از طرفم
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 14:01
آقا خوشگله يازده ماهگي و شب يلدات مبارك.... ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد ماماني عجله نكن بالاخره كه هم مامان ميگه و هم زودزود راه ميره
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
بلآخره مادریم دیجهههههههه خواهر جون فیخورده عجله دارمولی میگم طاها الان منو اینجوری اذییت میده راه بره دیگه کارم ساخته است
مامان بهراد
11 دی 93 1:02
طاها جان 11ماهگیت مبارک عزیزم بهرادجون هم مثل طاها جان فعلا با کمک را میره. ولی من رو بیچاره کرده دیگه کمر ندارم انقدر تاتی میبرمش
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
میسییییییییییییییییی خاله جونماره بابا کمر من هم دیگه واسه من کمر نمیشه.بعضی شب ها از دردش نمیتونم بخوابم.انقدر که روزها طاها را بغل میکنم
آی ناز
14 دی 93 10:25
جون جونک خیلی خوشمل شدی. میبوسمت کلمپه، نقل، نبات، پسته، فندق بوس
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام آینازیبابا تو کجا بودی.دیجه دیر به دیر بهم سرمیزنیادوستت دالم م م م م دوشت گلمزود زود بیا پیشم
خاله
14 دی 93 18:15
زمستانتان گرم ....... مامانی جووون دختریم 21 ماهه شد بدو بیااااااااا منتظرم
مامان محمد پارسا
18 دی 93 0:54
یازده ماهگیت مبارک طاها جانم ماشاالله به شما که هر روز خوشگلتر از دیروزت میشی خاله
مامان نی نی کوچولو
پاسخ
سلام خاله جونممرسی خاله میبوسمت یه عالمه
آی ناز
18 دی 93 20:56
هستم نگین عزیز، هر روز هم اگه نشه هر دو روز یه بار سر میزنم به وبلاگ طاها، شما دیر به دیر میای دیگه. راستی عکستم گذاشته بودی دیدم. تولدتم مبارک باشه عزیزم. من کنکور دکتری این یکی دو ماهه خیلی درگیر دفاع پایان نامه ارشد و مصاحبه و اینا بودم. دعام کنین مرحله دوم هم قبول بشم. طاها رو میبوسم. تولدش هم نزدیکه. حسابی باید مایه بذاری واسه این نوک طلا. با آرزوی سلامتی، شادی و خوشبختی برای شما و خانواده گلتون آی ناز
دنیا
21 دی 93 13:33
منتظرتونیم
آی سل73
8 بهمن 93 18:11
ماشاالله شبیه دختره.